تپسی از سرویس «پرداخت اعتباری» رونمایی کرد

تپسی از سرویس پرداخت اعتباری (BNPL) رونمایی کرد. سرویس پرداخت اعتباری تپسی این امکان را فراهم می‌کند که هر کاربر تا سقف ۴۰۰ هزار تومان از خدمات تپسی استفاده کرده و در پایان ماه به صورت یک‌جا هزینه سفرهای خود را پرداخت کند. در ادامه نیز با توجه به میزان مصرف کاربر و همچنین خوش‌حسابی در تسویه بدهی، امکان افزایش سقف اعتبار برای کاربران وجود خواهد داشت.

 

به گزارش روابط عمومی تپسی، امکان استفاده از «پرداخت اعتباری» در این مرحله در اختیار بخشی از کاربران قرار گرفته و به تدریج برای تعداد بیشتری از کاربران نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. سرویس پرداخت اعتباری یکی از مدرن‌ترین سرویس‌ها در حوزه پرداخت است و به کاربران این امکان را می‎دهد تا بدون نیاز به پرداخت پول در لحظه، خرید خود را انجام دهند.

 

با اضافه شدن این سرویس، از یک سو استفاده از سرویس‌های تپسی برای کاربران سهل‌تر می‌شود، و از طرف دیگر، با توجه به وجود شارژ در اپلیکیشن و تمایل افراد برای استفاده از اعتبار موجود، وفاداری کاربر و میزان استفاده از خدمات نیز افزایش پیدا خواهد کرد و به طبع کاربران تازه‌ای از طریق این سرویس جذب خواهند شد.

 

تپسی که در خرداد و مهر ماه سال جاری به ترتیب ۵ و ۱۰ درصد از سهامش را به سهام‌داران حرفه‌ای و صندوق‌های حقوقی عرضه کرد، پیش از این در آخرین نشست خبری‌ خود از تبدیل شدن به سوپر اپلیکیشن و ورود به حوزه‌های متفاوتی مانند فین‌تک نیز خبر داده بود؛ حالا به نظر می‌رسد پرداخت اعتباری اولین قدم در ارایه این خدمات است.

link

مطالب مرتبط

سرآوا

سرآوا گزارش «نقشه راه هوش مصنوعی در سازمان‌ها» را منتشر کرد

شرکت سرآوا اعلام کرد در راستای ماموریت خود کوشش می‌کند تا با رصد کردن بازار شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر به‌صورت کلی و بازارهای شرکت‌های پورتفولیوی خود
شرکت سرآوا اعلام کرد در راستای ماموریت خود کوشش می‌کند تا با رصد کردن بازار شرکت‌های…
خبرها

مدیرعامل تاپین: به یک اکوسیستم لجستیکی نیاز داریم

مدیرعامل تاپین در آیین رونمایی از کتاب نوآوری در صنعت لجستیک ایران: باید یک اکوسیستم لجستیکی در کشور ایجاد شود! کتاب نوآوری در صنعت لجستیک ایران با حمایت مجموعه
مدیرعامل تاپین در آیین رونمایی از کتاب نوآوری در صنعت لجستیک ایران: باید یک اکوسیستم لجستیکی…
دیوار

استفاده دیوار از هوش‌‌مصنوعی برای شناسایی کلاهبرداران

تیم فنی دیوار برای تشخیص و رصد فعالیت افراد کلاهبردار مدل هوش مصنوعی ویژه خود را توسعه داده است. به گزارش روابط عمومی دیوار، این شرکت برای افزایش امنیت معامله‌های
تیم فنی دیوار برای تشخیص و رصد فعالیت افراد کلاهبردار مدل هوش مصنوعی ویژه خود را…
کافه بازار

مدیرعامل کافه بازار: دسترسی‌ پ‍ذیر کردن برنامه‌‌های موبایلی را نه یک گزینه، بلکه یک وظیفه ببینیم

مدیرعامل کافه بازار از توسعه‌دهنده‌های ایرانی خواسته دسترسی‌پذیرکردن برنامه‌‌های خود را نه یک گزینه، بلکه وظیفه ببینند. شهاب خدابخش در شبکه اجتماعی لینکدین
مدیرعامل کافه بازار از توسعه‌دهنده‌های ایرانی خواسته دسترسی‌پذیرکردن برنامه‌‌های خود را نه یک گزینه، بلکه وظیفه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم