نماد معاملاتی تپسی در فرابورس برای بررسی شفافیت اطلاعاتی تعلیق شد

نماد معاملاتی شرکت تپسی در فرابورس تعلیق شده است. این تعلیق به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی تپسی انجام شده و حداکثر تا تاریخ ۴ دی ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. در این مدت، نمادهای معاملاتی قراردادهای اختیار معامله تپسی نیز متوقف شده‌اند.

دلیل تعلیق نماد معاملاتی تپسی در فرابورس، برای بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر، یعنی شرکت تپسی (با عنوان تپسی ۱)، اعلام شده است. این تعلیق به منظور اطمینان از ارایه اطلاعات دقیق و به‌روز به سهامداران و معامله‌گران بازار سهام انجام شده است​​.

به طور معمول، تعلیق نمادهای معاملاتی در بازار بورس‌ زمانی رخ می‌دهد که نیاز به بررسی‌های بیشتر در خصوص اطلاعات مالی، تغییرات مدیریتی، ادغام‌ها، اکتساب‌ها یا سایر موارد مهم مرتبط با شرکت وجود داشته باشد. این اقدام به منظور حفظ منافع سهامداران و ایجاد شفافیت در بازار سهام انجام می‌شود.

تا زمان رفع نگرانی‌ها و ارایه اطلاعات کامل و شفاف، نماد معاملاتی تپسی تعلیق خواهد بود.

کمتر از یک ماه پیش بود که خبر رسید گروه صنعتی «گلرنگ» بخش عمده‌ای از سهام تپسی را خریده است. خبری که از سوی روابط عمومی تپسی تکذیب شد و این شرکت اطلاعیه‌ای را به این منظور در کدال منتشر کرد. خرید صددرصدی سهام شرکت‌هایی نظیر الوپیک (در حوزه حمل‌ونقل) و راه‌اندازی افود از سوی گلرنگ به منظور رقابت با اسنپ‌فود، شائبه صف‌آرایی یکی از بزرگترین شرکت‌های دیرینه بخش خصوصی کشور در اکوسیستم استارتاپی ایران را بیش از پیش تقویت کرده است؛ تحلیلی که گلرنگ تاکنون در مورد آن سکوت کرده است.

link

مطالب مرتبط

ایرانسل

آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی

میزگرد «هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت» در جریان برگزاری سی و دومین کنفرانس بین‌المللی  مهندسی برق، برگزار شد و ایرانسل به بهره‌وری بیشتر از هوش مصنوعی در صنعت و
میزگرد «هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت» در جریان برگزاری سی و دومین کنفرانس بین‌المللی …
دیجی‌کالاگزارش و تحلیلویدیو

نخستین فروشگاه فیزیکی دیجی‌کالا در تهران افتتاح شد

غروبِ امروز بیست‌وهشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، دیجی‌کالا اولین فروشگاه حضوری یا «فروشگاه تجربه محور» خود را افتتاح کرد. مدیران دیجی‌کالا در مراسم معرفی این فروشگاه که
غروبِ امروز بیست‌وهشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، دیجی‌کالا اولین فروشگاه حضوری یا «فروشگاه تجربه محور» خود را…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از افتتاح فروشگاه فیزیکی دیجی‌کالا تا سرویس بین‌المللی گروه اسنپ

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۳ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
فیدیلیو

فیدیلیو، رقیب تازه نفس اسنپ فود از راه رسید

«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که به طور رسمی وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شده است. پیشتر گزارش‌هایی مبنی
«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم