به توضیحات دیجی کالا درباره کالاها اعتماد کنید

وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و برایش جست‌وجو می‌کنید به فروشگاه‌ها و سایت‌های مختلفی بر می‌خورید که درباره آن توضیح داده‌اند. چقدر به این توضیحات اعتماد می‌کنید؟ برایتان پیش آمده که بگویید تعریف الکی کرده‌اند و واقعیت را ننوشته‌اند؟

دیجی‌کالا فروشگاهی است که خیلی‌ها برای خرید و گشتن میان کالاها به آن سر می‌زنند. هر چه هم در سایت می‌بینید کلی توضیح با عنوان‌های مختلف دارد که قرار است به شما کمک کند درست انتخاب کنید.

اگر هنگام سر زدن به دیجی‌کالا سوال‌های بالا برایتان پیش آمده و فکر کرده‌اید که شاید نمی‌شود به این همه توضیح اعتماد کرد باید این مطلب را بخوانید تا متوجه شوید محتواهای دیجی‌کالا با چه دقتی تولید می‌شوند.

مسئولیت محتوای محصولات در دیجی‌کالا بر عهده تیم محتواست. یعنی عکس، ویدئو، مشخصات و نقد و بررسی توسط این تیم تولید و مدیریت می‌شود. کامنت‌های مشتریان را هم همین تیم بررسی می‌کنند. هدف اصلی‌شان هم این است که اطلاعات کافی را برای تصمیم‌گیری درباره خرید در اختیار کاربران قرار دهند.

تقریبا ۹۵ درصد محتواها توسط فروشندگان تهیه می‌شود چون دیجی‌کالا بازار آنلاین است و فروشندگان مختلف در آن کالاهای‌شان را به کاربران می‌فروشند. برای همین هم خودشان درباره کالا توضیح می‌دهند اما تیم محتوا کار را رها نکرده و اول از همه دستورالعمل و استانداردها را برای هر دسته از محصولات طراحی می‌کند تا فروشنده بر مبنای آن تولید محتوا کند.

پس از آن یک تیم، محتوای تولید شده توسط فروشنده‌ها را بازبینی می‌کند. اگر استانداردها، قوانین و ملاحظات کشوری و … را رعایت نکرده باشند محتوا رد می‌شود و به فروشنده هم گزارش می‌دهند تا آن را اصلاح کند.

اگر فروشنده به هر دلیلی نتواند محتوای مربوط به کالا را تولید کند، تیم محتوا دست به کار می‌شود تا همه توضیحات مورد نیاز را برای کالا بنویسد و عکس‌ها و ویدئوها را تولید کند.

همه جزییاتی که برای هر کالا می‌بینید براساس توضیحاتی که فروشندگان داده‌اند، تست زنده کالا در تیم محتوا، اطلاعاتی که درباره کالا در اینترنت وجود دارد، نظرات مشتریان و هوش مصنوعی نوشته می‌شود.

همانطور که خواندید محتوای مربوط به کالاها بخش‌های مختلفی دارند. از توضیحات تا کامنت‌ها. با توجه به نوع کالا یکی از این بخش‌ها از طرف کاربران بیشتر مورد توجه هستند. مثلا در گروه ابزار بیشتر به ویژگی‌های کالا توجه می‌کنند و در گروه فشن عکس کالاها برایشان مهم است اما به صورت کلی به گالری و نظرات مشتریان بیشتر از بقیه قسمت‌ها اهمیت می‌دهند. برای همین هم بخش نظرات یا کامنت‌های کاربران با هوش مصنوعی به دقت کنترل می‌شود تا بتوانید براساس نظرات برای خرید تصمیم بگیرید. در واقع کامنت انتقادی اگر با رعایت قوانین نوشته شده باشد رد نمی‌شود.

با همه این نکته‌هایی که خواندید می‌توانید مطمئن باشید هر توضیحی که در دیجی‌کالا برای کالاها می‌بینید با دقت زیاد تولید شده و همیشه کنترل می‌شود. با این شرایط با خیال راحت نکته‌ها را بخوانید و بهترین را انتخاب کنید.

link

مطالب مرتبط

دیجی‌کالا

اتومیشن، آینده مارکتینگ است

مدیر ارشد پرفورمنس مارکتینگ دیجی‌کالا: با ابزار اتومیشن، قدرت مارکترها در دنیای مارکتینگ چند برابر شده است. مدیر ارشد پرفورمنس مارکتینگ دیجی‌کالا باور دارد مارکترها باید به‌جز شرح وظایف معمول…
دیجی‌کالا

برگزاری بزرگترین رویداد آموزشی منابع انسانی ایران توسط دیجی‌کالا

دیجی‌کالا بزرگترین رویداد آموزشی منابع انسانی ایران را با عنوان «سرنوشت نیروی انسانی در سایه عصر دیجیتال» برگزار می‌کند. این رویداد آموزشی با همکاری دیجی‌نکست برگزار می‌شود و «تاثیر روندهای…
دیجی‌کالا

فروش گیفت کارت‌های بین‌المللی در دیجی‌کالا آغاز شد

فروش آنلاین گیفت‌کارت‌های بین‌المللی بازی و پلتفرم‌های نمایش فیلم، نرم افزارها، برنامه‌های کاربردی موبایل و دیگر گیفت کارت‌ها در دیجی‌کالا آغاز شد. به گزارش روابط عمومی دیجی‌کالا، کاربران این فروشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم