گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ زپ ؛ ارسال بیش از ۱۴ میلیون سفارش

استارتاپ لجستیک «زپ» گزارش عملکرد سال 1402 خود را منتشر کرد. زپ در این گزارش بیان کرده که بیش از 14 میلیون سفارش را در سال 1402 ارسال کرده و 12 هزار پیک با آن همکاری می‌کنند.

شرکت «زپ» گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ خود را منتشر کرد. زپ در گزارش خود عنوان کرده که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ است که از سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را با دو سرویس تحویل فوری (on-demand delivery) و تحویل زمان‌بندی شده آغاز کرده است.

زپ خدمات لجستیکی خود را علاوه بر اکالا و تپسی‌فود، به رستوران‌ها و سوپرمارکت‌ها نیز ارایه می‌کند و قرار است بخشی از سوپراپلیکیشن تپسی باشد که هفته‌ی گذشته رونمایی شد.

این گزارش ضمن اشاره به دستاوردها و موفقیت‌های این شرکت به بررسی منابع انسانی، تعداد سفارش‌ها، رکوردهای جدید، رونمایی از محصولات جدید و موارد دیگر می‌پردازد. شهاب افشار کهن، مدیرعامل زپ در یادداشت ابتدایی گزارش بیان کرده که سالی پر از هیجان، چالش و بهترین‌ها را پشت سر گذاشته‌اند.

گزارش سال ۱۴۰۲ زپ

براساس گزارش زپ که برای نخستین بار منتشر شده، این شرکت استارتاپی، بیش از ۲۵۰ نفرکارمند دارد و نسبت به سال ۱۴۰۱ نیروهایش ۷۷ درصد افزایش داشته است. در این گزارش بیان شده که بیش از ۱۲ هزار پیک موتوری در شهرهای گوناگون ایران با زپ همکاری می‌کنند.

در گزارش آمده که میانگین زمان ارسال در زپ ۲۵ دقیقه و ۳۶ ثانیه است و بیش از ۱۴ میلیون سفارش در سال گذشته توسط این شرکت ارسال شده است.

بخشی از گزارش عملکرد ۱۴۰۲ زپ

براساس گزارش، بیشترین درآمد یک پیک موتوری در زپ در سال ۱۴۰۲، ماهانه ۴۳ میلیون تومان بوده است. روزهای جمعه، پنج‌شنبه و چهارشنبه به ترتیب پرتراکم‌ترین روزهای هفته در ارسال‌های زپ بوده‌اند و شهرهای تهران، مشهد و اهواز به ترتیب بیشترین ارسال را از طریق زپ انجام داده‌اند.

فایل PDF گزارش زپ را از اینجا دریافت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
link

مطالب مرتبط

دیجی‌پی، اسپانسر کتاب مدیریت مالی شخصی برای نوجوانان شد

دیجی‌پی، بستر هوشمند انواع خدمات پرداخت و اعتبار، در راستای مسئولیت اجتماعی خود به منظور بالا بردن سواد مالی نوجوانان و دسترس‌پذیر کردن آموزش‌های مالی، اسپانسر تدوین و انتشار کتاب…
خبرها

هرلایف با قابلیت‌های جدید «کلینیک» و «فروشگاه» وارد مرحله‌ای نوین از خدمات سلامت دیجیتال شد

اپلیکیشن هرلایف، که ابتدا به عنوان یک ابزار ردیابی قاعدگی برای بانوان عرضه شده بود، حالا با افزودن دو قابلیت جدید «کلینیک» و «فروشگاه» به پلتفرم خود، در حال تبدیل…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم