تغییر لوگوی تخفیفان در آستانه ورود به ۱۰ سالگی

تخفیفان سال‌هاست که در زمینه خرید با تخفیف خدمات و کالاهای مختلف فعالیت می‌کند.

 

پیشتر تخفیفان خدمات جدیدی همچون “پول تو” را معرفی کرد که در واقع یک نوع سرویس کش بک است که به هنگام خرید کردن مبلغی از بهای کالا را به حساب مشتری به عنوان تخفیف برای خریدهای بعد بازمی‌گرداند. در همین راستا چندی پیش تخفیفان با برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله رفاه قرارداد همکاری برای سرویس پول تو امضا کرد.

 

اکنون تخفیفان در آستانه ورود به ۱۰ سالگی فعالیت خود ری‌برندینگ کرده و از لوگوی جدید خود و همچنین سرویس پول تو رونمایی کرد.

 

تغییر لوگوی تخفیفان پس از ۹ سال
تغییر لوگوی سرویس پول تو تخفیفان که یک خدمت کش بک است

پادکست زوم: گفت و گو با مدیرعامل تخفیفان

link

مطالب مرتبط

خبرها

اعتراض شدید کمیسیون سلامت دیجیتال سازمان نظام صنفی به ممنوعیت فروش اینترنتی دارو

کمیسیون سلامت دیجیتال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با صدور بیانیه‌ای، به بخشنامه اخیر سازمان غذا و دارو مبنی بر ممنوعیت همکاری داروخانه‌ها با پلتفرم‌های دارورسانی دارای مجوز قانونی به…
خبرهارمزارزها و فین‌تک

نبرد اعتماد در بازار صرافی‌های رمزارز ایرانی

چرا «اعتماد» مهم‌ترین سرمایه صرافی‌هاست و چطور برخی بازیگران جدی‌تر از بقیه عمل می‌کنند؟ در بازار رمزارز ایران که هنوز چارچوب‌های نظارتی مشخصی ندارد، اعتماد بزرگ‌ترین و کمیاب‌ترین دارایی است.…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم