کال‌سنتر علی‌بابا در گرگان افتتاح شد

گروه علی بابا مرکز تماس جدید خود در گرگان را افتتاح کرد. این مرکز تماس با هدف توسعه خدمات پشتیبانی، از اوایل بهمن ماه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه خرید بلیط سفر، تورهای مسافرتی و رزرو هتل، به کاربران علی بابا خدمات مشاوره و پشتیبانی سفر ارائه می‌دهد.

 

به گفته علی اکبر سلطانلو، مدیر ارشد پشتیبانی علی بابا: «مرکز تماس گرگان، فعالیت خود را با ۲۱ نفر پرسنل آغاز کرده و اشتغالزایی برای ۱۴۰ نفر را در برنامه خود دارد.» وی به توسعه مرکز تماس علی بابا در سایر شهرهای کشور نیز اشاره کرد و گفت: «در کنار توسعه خدمات پشتیبانی سفر و اشتغالزایی برای جوانان در شهرهای دیگر، کاهش مهاجرات به تهران و همچنین توزیع ثروت از اهداف راه‌اندازی مراکز تماس علی بابا در سایر شهرهای کشور است.»

 

علی بابا علاوه بر تسهیل روند خرید بلیط سفر، تورهای مسافرتی و رزرو هتل در سراسر دنیا، خدمات پشتیبانی متمایزی چون مشاوره تخصصی در زمینه سفر، پاسخگویی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، راه‌اندازی سرویس‌های ویژه مانند سرویس کال‌بک، ایجنت کال‌بک، اعلام خودکار تاخیر پروازها و… را به خانواده بزرگ کاربران خود ارائه کرده است.

 

همچنین گروه علی بابا در کنار توسعه خدمات پشتیبانی با کیفیت با توجه ایجاد تعادل در کار و زندگی، باشگاه ورزشی بزرگ‌ترین مرکز تماس گردشگری کشور را روز شنبه، پنجم بهمن ماه با تجهیزات کامل، برای پرسنل گروه علی‌بابا در تهران افتتاح کرد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم