گزارش تستادی: پشت قفسه‌های فروشگاه‌های آنلاین چه خبر است؟

استارتاپ تستادی با توجه به اقبال عمومی به خرید آنلاین در دوران کرونا، سهولت استفاده از چهار فروشگاه بزرگ آنلاین ایران (دیجی‌کالا، اسنپ مارکت، مدیسه و اُکالا) را بررسی کرده و نتایج آن را طی گزارشی منتشر کرده است.

 

«تستادی»، پلتفرم آنلاین تست و بررسی سهولت کاربری کسب‌وکارهای دیجیتال است. نتایج بازخورد مشتریان در این تحقیق نشان می‌دهد که با وجود سرمایه‌گذاری‌های کلان در توسعه محصول و تلاش‌های فراوان جهت برنامه‌ریزی و ایجاد مسیر هموار خرید کاربران در این غول‌های تکنولوژی ملی، نرم‌افزارهای این فروشگاه‌ها هنوز مسیر طولانی تا رسیدن به حالت ایده‌آل برای استفاده کاربران دارند.

 

برای مثال کاربران در تمامی این فروشگاه‌ها در بخش‌های صفحه صورت‌حساب، جستجو و دسته‌بندی با مشکل یا ابهام مواجه شدند. جزئیات مقایسه‌ای بیشتر در جدول زیر قابل ملاحظه است:

 

 

برای دریافت فایل کامل این گزارش اینجا کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

ایرانسل

دور جدید حمایت ایرانسل از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی دانشگاهی

«ایرانسل‌لبز» با اعلام فراخوانی و با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، از پایان‌نامه‌های دانشجویی و طرح‌های پژوهشی دانشگاهی در حوزه‌های مرتبط با هوش مصنوعی، شبکه، مخابرات، اینترنت اشیا و……
فناپ

«همیار پایش الکترونیک» به‌عنوان شرکت معتمد مالیاتی فناپ تاسیس شد 

شرکت همیار پایش الکترونیک (فناپ‌یار) به‌عنوان شرکت معتمد مالیاتی گروه فناپ و براساس ماده ۲۶ قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی، تاسیس و آغاز به فعالیت کرد.

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم