گزارش فعالیت‌های تریبون در سال ۹۹ منتشر شد

تریبون، پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی که از زیرمجموعه‌های یکتانت است، بتازگی گزارش سال ۹۹ خود را منتشر کرد.

 

این گزارش، حاصل بررسی عملکرد تریبون در سال گذشته و نیز تحلیل رفتار کاربران آن است.

 

طبق این گزارش، تقاضای رپورتاژ آگهی در تریبون طی سال گذشته، ۴۳۶ درصد رشد داشته است.

 

این گزارش به سوالات زیر پاسخ می‌دهد:

 

– در سال گذشته کدام حوزه‌ها فعال‌تر بوده‌اند؟

– حوزه‌های مختلف رپورتاژهای خود را با چه برنامه زمانی منتشر می‌کنند؟

– موضوعات و ساختار انکرتکست‌های رپورتاژها چگونه بوده‌است؟

– انکرتکست‌های پرتکرار هر حوزه چه بوده است؟

– فاکتورهایی سئویی و دسته‌بندی موضوعی یک رسانه در تقاضا و درآمد آن رسانه چه تاثیری دارد؟

 

گزارش تریبون را از اینجا دانلود کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

ایرانسل

دور جدید حمایت ایرانسل از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی دانشگاهی

«ایرانسل‌لبز» با اعلام فراخوانی و با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، از پایان‌نامه‌های دانشجویی و طرح‌های پژوهشی دانشگاهی در حوزه‌های مرتبط با هوش مصنوعی، شبکه، مخابرات، اینترنت اشیا و……
فناپ

«همیار پایش الکترونیک» به‌عنوان شرکت معتمد مالیاتی فناپ تاسیس شد 

شرکت همیار پایش الکترونیک (فناپ‌یار) به‌عنوان شرکت معتمد مالیاتی گروه فناپ و براساس ماده ۲۶ قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی، تاسیس و آغاز به فعالیت کرد.

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم