گزارش فعالیت‌های تریبون در سال ۹۹ منتشر شد

تریبون، پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی که از زیرمجموعه‌های یکتانت است، بتازگی گزارش سال ۹۹ خود را منتشر کرد.

 

این گزارش، حاصل بررسی عملکرد تریبون در سال گذشته و نیز تحلیل رفتار کاربران آن است.

 

طبق این گزارش، تقاضای رپورتاژ آگهی در تریبون طی سال گذشته، ۴۳۶ درصد رشد داشته است.

 

این گزارش به سوالات زیر پاسخ می‌دهد:

 

– در سال گذشته کدام حوزه‌ها فعال‌تر بوده‌اند؟

– حوزه‌های مختلف رپورتاژهای خود را با چه برنامه زمانی منتشر می‌کنند؟

– موضوعات و ساختار انکرتکست‌های رپورتاژها چگونه بوده‌است؟

– انکرتکست‌های پرتکرار هر حوزه چه بوده است؟

– فاکتورهایی سئویی و دسته‌بندی موضوعی یک رسانه در تقاضا و درآمد آن رسانه چه تاثیری دارد؟

 

گزارش تریبون را از اینجا دانلود کنید.

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

قابلیت «خرید آسان» نوبیتکس فعال شد؛ دسترسی بی‌واسطه به ۱۲۲ رمزارز برای ۱۰ میلیون کاربر ایرانی

صرافی رمزارز «نوبیتکس» با معرفی قابلیت جدید «خرید آسان» (OTC)، فرآیند خرید و فروش رمزارز را برای بیش از ۱۰ میلیون کاربر ایرانی خود تسهیل کرده است.
اسنپ

مخارج مربوط به کاربران راننده و مسافر دارایی نامشهود است یا هزینه عملیاتی؟

اسنپ‌خودرو هزینه‌های مرتبط با تخفیف‌های کاربران مسافر و طرح‌های تشویقی کاربران راننده را به‌طور مستقیم در صورت‌های مالی به عنوان هزینه عملیاتی شناسایی می‌کند. در صورت‌های مالی این شرکت تخفیف‌ها…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم