گزارش متریکس در نیم‌ سال اول ۹۸

اولین گزارش یک پلتفرم ایرانی آنالیز موبایل مارکتینگ از بازار اپلیکیشن‌های ایرانی و رفتار کاربران پس از نصب امروز منتشر شد.
این گزارش شامل موارد زیر است:

 

– میزان نصب اپلیکیشن‌ها بر اساس منابع تبلیغاتی مختلف

– میزان نصب تقلبی اپلیکیشن‌ها

– بیشترین و کمترین نرخ کانورژن در دسته‌های مختلف اپلیکیشن‌ها

– بیشترین و کمترین نرخ بازگشت کاربران در اپ‌های مختلف

و بسیاری از دیگر شاخص‌های تحلیلی

 

 

این گزارش را از اینجا دانلود کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم