گزارش متریکس در نیم‌ سال اول ۹۸

اولین گزارش یک پلتفرم ایرانی آنالیز موبایل مارکتینگ از بازار اپلیکیشن‌های ایرانی و رفتار کاربران پس از نصب امروز منتشر شد.
این گزارش شامل موارد زیر است:

 

– میزان نصب اپلیکیشن‌ها بر اساس منابع تبلیغاتی مختلف

– میزان نصب تقلبی اپلیکیشن‌ها

– بیشترین و کمترین نرخ کانورژن در دسته‌های مختلف اپلیکیشن‌ها

– بیشترین و کمترین نرخ بازگشت کاربران در اپ‌های مختلف

و بسیاری از دیگر شاخص‌های تحلیلی

 

 

این گزارش را از اینجا دانلود کنید

link

مطالب مرتبط

خبرها

ژاپن رکورد جهانی سرعت اینترنت را شکست: انتقال ۱.۰۲ میلیون گیگابایت داده در ثانیه در مسافتی بیش از ۱۸۰۰ کیلومتر!

این دستاورد شگفت‌انگیز که با استفاده از فیبرنوری با ضخامت استاندارد اما طراحی نوین ۱۹ هسته‌ای محقق شده، راه را برای پشتیبانی از فناوری‌های نوظهور مانند هوش مصنوعی، واقعیت مجازی…
خبرها

شاپیفای در مسیر تحولی علمی-تخیلی: هوش مصنوعی، آینده تجارت الکترونیک را بازنویسی می‌کند

کارل ریورا، مدیر ارشد جدید طراحی شاپیفای، از چشم‌انداز جسورانه این غول تجارت الکترونیک برای آینده‌ای نزدیک پرده برداشت؛ آینده‌ای که در آن، تجربه کاربری پلتفرم نه تنها دگرگون، بلکه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم