گفت‌وگو با مدیر ارشد واحد تعالی بازرگانی دیجی‌کالا؛ اندازه بازار C2C هم‌اندازه بازار فعلی دیجی‌کالاست

دیجی‌کالا بتازگی پلتفرم جدیدی را با عنوان ارسال مستقیم کالا توسط فروشندگان (Direct shipping by seller) راه‌اندازی کرده است.

در همین رابطه در این پادکست با حامد نواب تهرانی، مدیر ارشد واحد تعالی بازرگانی دیجی‌کالا در مورد این ویژگی جدید، مارکت‌پلیس و آینده دیجی‌کالا و همچنین تاثیر قیمت دلار بر کالاها روی این پلتفرم گفت‌وگو کردیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فناپ

اسمایلینو گزارش «هوش مصنوعی زاینده برای مدیران عامل» را با حمایت فناپ منتشر کرد

اسمایلینو آموزش و ترویج علم را مأموریت اصلی مسئولیت اجتماعی خود قرار داده و در این راستا فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. ازجمله این فعالیت‌ها تدوین و تهیه گزارش “هوش…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم