آلترابو، برند جدید علی‌بابا

شرکت سفرهای علی‌بابا بتازگی از یکی از برندهای خود به نام «آلترابو» پرده برداشت.

 

در سایت آلترابو در مورد آن نوشته شده:

 

“بلیط و هتل بفروشید و کمیسیون دریافت کنید. اگر آژانس مسافرتی دارید، اگر تامین بلیط و هتل سازمان‌تان بر عهده شماست، اگر وب‌سایت پربازدیدی دارید و یا اگر به دنبال وب‌سرویس برای فروش محصولات گردشگری (بلیط و هتل) هستید، آلترابو راهکاری سریع و کم‌دردسر برای درآمدزایی شما فراهم کرده است.”

 

در حقیقت آلترابو یک پنل مدیریت سفر برای سازمان‌هاست که موجب کاهش هزینه سفرهای کاری می‌شود. از جمله ویژگی‌های این پنل مدیریت سفر، می‌توان به شفاف بودن قیمت‌ها، دسترسی به گزینه‌های متنوع بلیط و هتل و… اشاره کرد.

 

آلترابو از سال ۱۳۹۷ و با هدف ایجاد بستر نرم‌افزاری برای ارائه‌ محصولات علی‌بابا به صورت B2B آغاز به کار کرد و در ابتدای فعالیت، آژانس‌های مسافرتی را مخاطب اصلی خود قرار داد.

 

آلترابو سرویسی است که امکان پیاده‌سازی وب‌سایت روی پورتال سازمان‌ها، چاپ بلیط به سه زبان مختلف، امکان صدور گزارش صورتحساب در بازه‌های زمانی دلخواه و بسیاری ویژگی‌ها و امکانات کاربردی دیگر را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

فراخوان دو بسته حمایتی «ضامن» و «۱۰۰۰ فناور» توسط صندوق نوآوری و شکوفایی منتشر شد

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دو بسته حمایتی «ضامن» و «۱۰۰۰ فناور» برنامه «جهش تولید دانش‌بنیان» صندوق نوآوری و شکوفایی در وبگاه صندوق به نشانی inif.ir
به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دو بسته حمایتی «ضامن» و «۱۰۰۰ فناور» برنامه…
سرآوا

سرآوا گزارش «نقشه راه هوش مصنوعی در سازمان‌ها» را منتشر کرد

شرکت سرآوا اعلام کرد در راستای ماموریت خود کوشش می‌کند تا با رصد کردن بازار شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر به‌صورت کلی و بازارهای شرکت‌های پورتفولیوی خود
شرکت سرآوا اعلام کرد در راستای ماموریت خود کوشش می‌کند تا با رصد کردن بازار شرکت‌های…
خبرها

مدیرعامل تاپین: به یک اکوسیستم لجستیکی نیاز داریم

مدیرعامل تاپین در آیین رونمایی از کتاب نوآوری در صنعت لجستیک ایران: باید یک اکوسیستم لجستیکی در کشور ایجاد شود! کتاب نوآوری در صنعت لجستیک ایران با حمایت مجموعه
مدیرعامل تاپین در آیین رونمایی از کتاب نوآوری در صنعت لجستیک ایران: باید یک اکوسیستم لجستیکی…
دیوار

استفاده دیوار از هوش‌‌مصنوعی برای شناسایی کلاهبرداران

تیم فنی دیوار برای تشخیص و رصد فعالیت افراد کلاهبردار مدل هوش مصنوعی ویژه خود را توسعه داده است. به گزارش روابط عمومی دیوار، این شرکت برای افزایش امنیت معامله‌های
تیم فنی دیوار برای تشخیص و رصد فعالیت افراد کلاهبردار مدل هوش مصنوعی ویژه خود را…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم