آلترابو، برند جدید علی‌بابا

شرکت سفرهای علی‌بابا بتازگی از یکی از برندهای خود به نام «آلترابو» پرده برداشت.

 

در سایت آلترابو در مورد آن نوشته شده:

 

“بلیط و هتل بفروشید و کمیسیون دریافت کنید. اگر آژانس مسافرتی دارید، اگر تامین بلیط و هتل سازمان‌تان بر عهده شماست، اگر وب‌سایت پربازدیدی دارید و یا اگر به دنبال وب‌سرویس برای فروش محصولات گردشگری (بلیط و هتل) هستید، آلترابو راهکاری سریع و کم‌دردسر برای درآمدزایی شما فراهم کرده است.”

 

در حقیقت آلترابو یک پنل مدیریت سفر برای سازمان‌هاست که موجب کاهش هزینه سفرهای کاری می‌شود. از جمله ویژگی‌های این پنل مدیریت سفر، می‌توان به شفاف بودن قیمت‌ها، دسترسی به گزینه‌های متنوع بلیط و هتل و… اشاره کرد.

 

آلترابو از سال ۱۳۹۷ و با هدف ایجاد بستر نرم‌افزاری برای ارائه‌ محصولات علی‌بابا به صورت B2B آغاز به کار کرد و در ابتدای فعالیت، آژانس‌های مسافرتی را مخاطب اصلی خود قرار داد.

 

آلترابو سرویسی است که امکان پیاده‌سازی وب‌سایت روی پورتال سازمان‌ها، چاپ بلیط به سه زبان مختلف، امکان صدور گزارش صورتحساب در بازه‌های زمانی دلخواه و بسیاری ویژگی‌ها و امکانات کاربردی دیگر را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند.

link

مطالب مرتبط

خبرهارمزارزها و فین‌تک

دوردش در همکاری با کلارنا، امکان خرید اقساطی غذا را ارایه می‌کند

خدمات «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» (Buy Now, Pay Later) معمولاً برای خریدهای بزرگ مانند مبلمان استفاده می‌شوند. اما حالا یک شرکت ارائه‌دهنده این خدمات به حوزه فست‌فود هم وارد…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از گزارش کمپین بلوبانک تا ورود یکتانت به فرابورس

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۸۵ این پادکست، از گزارش کمپین بلوبانک…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم