«ابر بازی» ابرآروان آنلاین برگزار می‌شود

مسابقه‌ی ابربازی که برای تولید محصولات حوزه‌ی ابری است، با توجه به وضعیت کنونی، به‌جای برگزاری حضوری، به‌شکل آنلاین برگزار خواهد شد. دریافت جوایز نقدی و سرمایه‌گذاری روی تیم‌های برگزیده، حمایت‌های مالی و عرضه‌ی محصول به بازار از نتایج این مسابقه خواهد بود.

 

یزدان یزدی‌زاده؛ معمار اکوسیستم ابری آروان، درباره‌ی این مسابقه می‌گوید: «ابربازی رویدادی مسابقه‌محور با هدف تولید و توسعه‌ی محصولات ابری است که در آن با تشکیل تیم‌های کاری از بین داوطلبان برگزیده، با کمک دوره‌های آموزشی و راهنمایی مشاوران اکوسیستم فناوری کشور، قرار است براساس MVP خواسته شده و با در اختیار داشتن زیرساخت ابر آروان، هم‌چنین بهره‌مندی از تسهیلات فنی شرکای اجرایی مسابقه، محصولات متنوع ابری تولید شوند. این محصولات بیش‌تر به‌شکل SaaS و BPaaS خواهند بود.»

 

شرکت‌کنندگان در مسابقه‌ی ابربازی متخصصان حوزه‌های برنامه‌نویسی، مارکتنیگ، طراحی و توسعه‌ی کسب‌وکار هستند.

 

به گفته‌ی معمار اکوسیستم ابری آروان روند برگزاری این مسابقه‌ی آنلاین به قرار زیر است:‌

  • ارزیابی ثبت نام‌کنندگان با شرکت در چالش آنلاین؛ متخصصان کسب‌وکاری در تاریخ ۱۹ اردیبهشت و متخصصان فنی، در تاریخ ۲۶ اردیبهشت در قالب یک چالش آنلاین ارزیابی خواهند شد.
  • تیم‌سازی و انتخاب ایده؛ با توجه به نتیجه‌ی چالش، متخصصان برگزیده از تاریخ ۶ تا ۱۳ خرداد وارد پلتفرم آنلاین تیم‌سازی خواهند شد و با انتخاب ایده‌ی مورد علاقه‌شان اعضای تیم‌شان را انتخاب خواهند کرد.
  • تولید MVP؛ تیم‌های تشکیل شده، به‌مدت سه ماه از تاریخ ۱۵ خرداد تا ۲۰ شهریور فرصت دارند با در اختیار داشتن منابع زیرساختی از ابر آروان و پادیوم، در کنار آموزش‌ها و راهنمایی مشاوران، روی ایده‌ی مورد نظرشان کار کنند. در پایان این بخش، خروجی ایده‌ی هر تیم، با توجه به ویژگی‌های MVP هر محصول ارایه خواهد شد.
  • ارزیابی پروژه‌ها؛ از تاریخ ۱۵ تا ۳۰ شهریور، تیم داوری، تمامی پروژه‌ها را مطابق شاخص‌های استاندارد و از پیش تعریف‌شده، بررسی خواهند کرد.
  • اعلام نتایج و اهدای جوایز؛ جوایز این مسابقه در تاریخ ۳ مهر اهدا خواهد شد. سه تیم برتر این مسابقه در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان جایزه‌ی نقدی و ۱۰ تیم برتر، از حمایت‌های مالی حامیان رویداد برخوردار می‌شوند.

 

یزدی‌زاده به ابعاد و پیچیدگی برگزاری چنین مسابقه‌ای و اهمیت خروجی این مسابقه به تولید محصولات ابری کاربردی که جای آن‌ها در بازار ایران خالی است، اشاره کرد و از حامیان اجرایی این مسابقه نام برد:  «مجموعه‌ی شناسا در نقش شتاب‌دهنده و سرمایه‌گذار روی تیم‌های منتخب حضور دارد، تیم‌های رهنما کالج، کویرا و تسکولو همراهان اجرایی ما در برگزاری این رویداد خواهند بود. هم‌چنین بانک پاسارگاد، فناپ و دانشگاه خاتم حامی مالی این مسابقه هستند.»

 

براساس اطلاعات ثبت‌ نامی این رویداد، تاکنون بیش از هزار و پاتصد داوطلب برای شرکت در این مسابقه اعلام آمادگی کرده‌اند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

مدیرعامل دیجی‌پی: توانسته‌ایم اعتماد بیشتری را در نظام بانکی نسبت به کنترل ریسک ایجاد کنیم

هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی، یکی از چهره‌های برجسته حوزه فین‌تک، به عنوان سخنران در رویداد فیناپ حضور داشت. او در این سخنرانی به بررسی نقش فین‌تک‌ها در بهبود شمولیت مالی…
اسنپ

مشارکت اسنپ در تامین بخشی از هزینه‌های خرید دستگاه ماموگرافی سه‌بعدی به عنوان طرح نیکوکاری‌ اسنپ‌کلاب

آغاز کمپین گسترده اسنپ برای «آگاهی‌بخشی سرطان پستان» امروزه آگاهی‌بخشی، پیشگیری و تشخیص زودهنگام به مهم‌ترین راه‌های مقابله با سرطان تبدیل شده‌اند. به همین مناسبت، هر سال از ۱۰ مهر…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم