ارسال رایگان کالا توسط فروشگاه‌های اینترنتی؛ سخنگوی تعزیرات حرفش را پس گرفت

سید یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات در پاسخ به استارتاپ۳۶۰ در مورد مصاحبه روز گذشته‌اش که گفته بود “هزینه ارسال تمام کالاهای فروش اینترنتی بر عهده فروشنده است” گفت: «این موضوع را تکذیب می‌کنم.»

 

وی در ادامه تصریح کرد: منظور من در آن مصاحبه «هزینه کالای مرجوعی» بوده است؛ در واقع هزینه کالای مرجوعی با فروشگاه اینترنتی است. یعنی اگر مشخصات کالای که خریدار سفارش می‌دهد با مشخصات کالای ارسال شده برای او هم‌خوانی نداشته باشد، طبق قانون می‌تواند کالا را در بازه زمانی مشخصی مرجوع کند و هزینه مرجوعیت به علت مذکور بر عهده فرستنده کالا است.
ما از خرید اینترنتی و غیرحضوری مردم استقبال می‌کنیم، اما به شرطی که حقوق مصرف‌کننده در خریدهای اینترنتی لحاظ شود و اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی حقوق مصرف کننده را لحاظ کند.

 

رضا الفت‌نسب، عضو هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی در این رابطه در صفحه توییتر خود نوشت: «جناب سخنگوی تعزیرات براساس کدام قانون می‌فرمایید هزینه ارسال سفارش اینترنتی بر عهده فروشنده است؟ برادر شما یک حرفی می‌زنید کسب‌وکارها باید جواب مردم و بدهند. ملت پیگیر پس گرفتن هزینه ارسال سفارش‌شون شدند! لطفا تا پاشنه در فرشگاه‌های اینترنتی رو نکندند، توضیح بدید یا اصلاح بفرمایید»

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

اسنپ

مدیرعامل سوپرمارکت اسنپ: به ساخت و مدیریت یک زنجیره کامل تامین نزدیک شده‌ایم

رامین لایقی، مدیرعامل اسنپ گروسری، در رویداد نوآوران لجستیک ایران در نشستی با عنوان «گفت‌وگو درباره ایران»، به گفت‌وگو درباره وضعیت لجستیک در ایران و ضرورت رشد و توسعه راهکارهای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم