خط کشی‌های خیابان، الهام‌بخش لوگوی جدید تپ‌سی

صبح جمعه تپسی از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.

 

تپسی می‌گوید خط کشی‌های خیابان الهام‌بخش لوگوی جدیدش بوده است.

 

در این هفته تپسی تصویر یک مستطیل انتزاعی را در اکانت توییترش منتشر کرده بود و از کاربران پرسیده بود “فکر می‌کنید این مستطیل چیست؟”

 

 

اکنون مشخص شد مستطیل منتشر شده در توییتر تپسی طرح اسکچ لوگوی جدید آن است.

 

 

تپسی به مناسبت ری‌برندینگ خود کلیپ زیر را نیز منتشر کرده است:

link

مطالب مرتبط

سه دلیل برای باز کردن حساب در بلوبانک؛ از پنهان کردن موجودی تا انتقال وجه با شماره تماس

انتخاب یک بانک خوب، میان اینهمه بانک و نئوبانک با خدمات متنوع و جذاب در این روزها، کار خیلی آسانی نیست. بلو، نئوبانک سامان، در این میدان رقابتی، برنده به…
گزارش سالانه کافه بازار
کافه بازارگزارش و تحلیل

گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ «کافه بازار» منتشر شد؛ تمایل توسعه‌دهنده‌ها به بازی‌سازی

بازار در گزارش عملکرد ۱۴۰۲ خود اعلام کرده که تا پایان سال گذشته حدود ۵۶ میلیون کاربر داشته است و توسعه‌دهندگان ۲ هزار میلیارد تومان از بازار درآمد کسب کرده‌اند.
خبرها

میکرو وی‌سی، مدل جدید سرمایه‌گذاری شتاب‌دهنده تریگ‌آپ

در نشست خبری معرفی مدل جدید سرمایه‌گذاری شتاب‌دهندۀ تریگ‌آپ، هوش مصنوعی، امنیت غدایی، فناوری‌های مالی و سلامت از جمله اولویت‌های سرمایه‌گذاری این شتاب‌دهنده در مدل جدید میکرو وی‌سی اعلام شد.

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم