خط کشی‌های خیابان، الهام‌بخش لوگوی جدید تپ‌سی

صبح جمعه تپسی از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.

 

تپسی می‌گوید خط کشی‌های خیابان الهام‌بخش لوگوی جدیدش بوده است.

 

در این هفته تپسی تصویر یک مستطیل انتزاعی را در اکانت توییترش منتشر کرده بود و از کاربران پرسیده بود “فکر می‌کنید این مستطیل چیست؟”

 

 

اکنون مشخص شد مستطیل منتشر شده در توییتر تپسی طرح اسکچ لوگوی جدید آن است.

 

 

تپسی به مناسبت ری‌برندینگ خود کلیپ زیر را نیز منتشر کرده است:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

اسنپ

مدیرعامل سوپرمارکت اسنپ: به ساخت و مدیریت یک زنجیره کامل تامین نزدیک شده‌ایم

رامین لایقی، مدیرعامل اسنپ گروسری، در رویداد نوآوران لجستیک ایران در نشستی با عنوان «گفت‌وگو درباره ایران»، به گفت‌وگو درباره وضعیت لجستیک در ایران و ضرورت رشد و توسعه راهکارهای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم