سرویس تبلیغاتی جدید آپارات، راه‌اندازی شد

آپارات سرویس تبلیغات جدید خود را برای سهولت در ایجاد و تنظیم تبلیغات ویدئویی، در اختیار کاربران قرار داد.

 

به گزارش روابط عمومی آپارات، هدف از راه‎‌اندازی این سرویس، کمک بیشتر به کسب‌وکارها و افرادی است که می‌خواهند با بودجه‌ی دلخواه، تبلیغات ویدئویی انجام دهند و توسط مخاطبان هدف خود بیشتر دیده شوند.

 

سرویس تبلیغاتی جدید آپارات جایگزین سرویس افزایش بازدید (Boost) شده است. در سرویس تبلیغاتی پیشین آپارات یعنی سرویس افزایش بازدید که چندی پیش از دسترس کابران خارج شد؛ ویدیوی انتخابی کاربران در صفحات مرتبط با موضوع ویدئو، به مخاطبان احتمالی آنها نمایش داده می‌شد، اما در سرویس تبلیغات جدید، کاربران می‌توانند به دو روش، نمایش تبلیغ در حین پخش ویدئو و نمایش تبلیغ در قسمت پیشنهادات از این سرویس استفاده کنند.

 

در روش نمایش تبلیغ در حین پخش ویدئو کاربران می‌توانند تبلیغ خود را در ابتدا یا میانه پخش ویدئوها به مخاطبان نمایش دهند، این روش برای افزایش آگاهی از برند و هدایت کاربر به لینک یا وب سایت مورد نظر مناسب است. اما در روش دوم یعنی نمایش تبلیغ در قسمت پیشنهادات آپارات، ویدئوی تبلیغاتی به صورت هدفمند در قسمت پیشنهادات آپارات به مخاطبان نمایش داده می‌شود و مخاطبان با کلیک بر روی این تبلیغ، به صفحه ویدئوی کاربر در آپارات منتقل می‌شوند. این سرویس امکانات و قابلیت‌های بیشتری را نسبت به سرویس افزایش بازدید در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به تاثیرگذاری بالای تبلیغات ویدئویی در قیاس با انواع دیگر تبلیغات، امکانات متعدد برای هدفمندسازی تبلیغ، یافتن سریع و آسان مخاطبان هدف و امکان ارائه قیمت پیشنهادی به ازای هر نمایش اشاره کرد.

 

آپارات، امکان هدفمندسازی تبلیغات را از طریق روش‌های مختلف در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

 

از جمله امکاناتی اختصاصی این سرویس برای کاربران آپارات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– انتخاب کلمات کلیدی برای هدفمندسازی تبلیغ
– امکان قرار دادن لینک بر روی تبلیغ برای هدایت کاربر به صفحه مورد نظر
– امکان انتخاب دسته‌بندی
– امکان پخش تبلیغات از یک کانال خاص یا در شبکه‌های مخابراتی خاص

 

آپارات با بیش از ۶۰ میلیون مخاطب و یک میلیارد بازدید ماهانه پر بازدیدترین وب‌سایت ایرانی است، بنابراین دیده‌شدن کسب و کارها و افراد در این پلتفرم بدون شک فرصت‌‌های زیادی را جهت جذب مخاطب جدید برای آن‌ها ایجاد خواهد کرد. کاربران آپارت تنها با ایجاد یک حساب کاربری می‌توانند از تمامی این خدمات بهره‌مند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر به https://www.aparat.com/advertise مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

مدیرعامل دیجی‌پی: توانسته‌ایم اعتماد بیشتری را در نظام بانکی نسبت به کنترل ریسک ایجاد کنیم

هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی، یکی از چهره‌های برجسته حوزه فین‌تک، به عنوان سخنران در رویداد فیناپ حضور داشت. او در این سخنرانی به بررسی نقش فین‌تک‌ها در بهبود شمولیت مالی…
اسنپ

مشارکت اسنپ در تامین بخشی از هزینه‌های خرید دستگاه ماموگرافی سه‌بعدی به عنوان طرح نیکوکاری‌ اسنپ‌کلاب

آغاز کمپین گسترده اسنپ برای «آگاهی‌بخشی سرطان پستان» امروزه آگاهی‌بخشی، پیشگیری و تشخیص زودهنگام به مهم‌ترین راه‌های مقابله با سرطان تبدیل شده‌اند. به همین مناسبت، هر سال از ۱۰ مهر…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم