فروشگاه زنجیره‎ای رفاه با تخفیفان قرارداد همکاری امضا کرد

شرکت تخفیفان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه قرارداد همکاری امضا کردند. به موجب این همکاری همزمان با راه اندازی سرویس جدید تخفیفان، کاربران تخفیفان می‌توانند با خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بخشی از مبلغ پرداختی خود را به کارت بانکی خود بازگردانند. این همکاری در حقیقت شروع سرویس بازگشت وجه نقد تخفیفان است که راه کاربران تخفیفان را برای خرید با تخفیف از فروشگاه‌های فیزیکی هموار می‌کند. نازنین دانشور، بنیان‌گذار و مدیر عامل تخفیفان درباره این سرویس جدید می‌گوید:
«ما به دنبال گسترش خدمات خود در دسته بندی های جدیدی هستیم و میخواهیم خدمات جدیدمون در زندگی روزانه مشتریان مون نقش پررنگ تری داشته باشه. همچنین همزمان با این سرویس جدید برای مشتریان، سرویس های جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی برای شرکای تجاری مون هم به پلتفرم تخفیفان اضافه میشه که نقش خیلی پررنگی در آینده محصولات ما خواهد داشت. رویکرد ما در تخفیفان اینه که بتونیم در هر خرید برای مشتریان و شرکای تجاری مون ارزش پایدار ایجاد کنیم.»

 

سرویس بازگشت وجه نقد تخفیفان چگونه کار می‌کند؟

تخفیفان که سال گذشته سرویس پولتو برای خریدهای اینترنتی را ارائه کرده بود، با معرفی سرویس بازگشت وجه در خریدهای روزانه به دنبال توسعه شبکه تخفیفی خود در فروشگاه های فیزیکی است. در این روش مشتریان با ثبت کارت های بانکی که خریدهای روزانه خود را با آنها انجام می دهند، میتوانند در هر خرید روزانه خود از شبکه تخفیفی تخفیفان، تخفیف بگیرند. این تخفیف در قالب اعتبار به کیف پول مشتریان در تخفیفان واریز می شود و یا ممکن است تخفیف در لحظه خرید اعمال شود. این سرویس جدید با همکاری شبکه بانکی کشور صورت میگیرد و در قالب شبکه پرداخت کشور صورت میگیرد. مهم‌ترین مسئله‌ای که باید بدانید این است که شما نیاز به ایجاد تغییر در نحوه خرید خود ندارید. فقط باید ابتدا باید اپلیکیشن تخفیفان را دانلود کرده یا به روزرسانی کنید و در تخفیفان ثبت نام کنید. بعد با ورود به سرویس بازگشت وجه، در بخش افزودن کارت بانکی، شماره کارت بانکی خود را وارد کنید. این عمل فقط یک بار انجام می‌شود و پس از آن شما خرید خود را به روال معمول انجام می‌دهد. در زمان پرداخت، خود را مشتری تخفیفان معرفی کنید. بقیه کارها به صورت الکترونیکی و بدون انجام هیچ کار دیگری انجام می‌شوند.

شرکت تخفیفان طرف قرارداد بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره ای مایحتاج روزانه است که مشتریان می توانند در هر خرید خود از این سرویس جدید استفاده کنند. زمانی که شما کارت بانکی خود را در تخفیفان ثبت می‌کنید، با هر بار استفاده از کارت بانکی خود در این فروشگاه‌ها، بخشی از مبلغ پرداختی خود را ۲۴ ساعت بعد در همان کارت بانکی دریافت می‌کنید. این مبلغ بسته به نوع خرید شما در فروشگاه های مختلف و دسته بندی های مختلف متفاوت خواهد بود.

 

استفاده از سرویس بازگشت وجه چه مزایایی دارد؟

این سرویس کاملا رایگان است و شما برای استفاده از این سرویس حتی یک ریال هم پرداخت نخواهید کرد. همچنین سرویس بازگشت وجه نقد برخلاف سایر سرویس‌های مشتری مدار، مستقیم‌تر، واقعی‌تر و قابل اعتمادتر است. شانس شما برای دریافت یک پیشنهاد در خور توجه در برنامه‌های دیگری که برای جذب و نگهداشت مشتری استفاده می‌شود، بسیار کم است. در حالی که سرویس‌های بازگشت وجه نقد شما در لحظه و صرف‌نظر از مبلغ پرداختیان، پاداش دریافت می‌کنید! علاوه‌ بر این شما با استفاده از این خدمات همیشه در حال صرفه‌جویی و پس‌انداز هستید.

 

همکاری تخفیفان و فروشگاه رفاه

link

مطالب مرتبط

خبرها

فراخوان دو بسته حمایتی «ضامن» و «۱۰۰۰ فناور» توسط صندوق نوآوری و شکوفایی منتشر شد

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دو بسته حمایتی «ضامن» و «۱۰۰۰ فناور» برنامه «جهش تولید دانش‌بنیان» صندوق نوآوری و شکوفایی در وبگاه صندوق به نشانی inif.ir
به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دو بسته حمایتی «ضامن» و «۱۰۰۰ فناور» برنامه…
سرآوا

سرآوا گزارش «نقشه راه هوش مصنوعی در سازمان‌ها» را منتشر کرد

شرکت سرآوا اعلام کرد در راستای ماموریت خود کوشش می‌کند تا با رصد کردن بازار شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر به‌صورت کلی و بازارهای شرکت‌های پورتفولیوی خود
شرکت سرآوا اعلام کرد در راستای ماموریت خود کوشش می‌کند تا با رصد کردن بازار شرکت‌های…
خبرها

مدیرعامل تاپین: به یک اکوسیستم لجستیکی نیاز داریم

مدیرعامل تاپین در آیین رونمایی از کتاب نوآوری در صنعت لجستیک ایران: باید یک اکوسیستم لجستیکی در کشور ایجاد شود! کتاب نوآوری در صنعت لجستیک ایران با حمایت مجموعه
مدیرعامل تاپین در آیین رونمایی از کتاب نوآوری در صنعت لجستیک ایران: باید یک اکوسیستم لجستیکی…
دیوار

استفاده دیوار از هوش‌‌مصنوعی برای شناسایی کلاهبرداران

تیم فنی دیوار برای تشخیص و رصد فعالیت افراد کلاهبردار مدل هوش مصنوعی ویژه خود را توسعه داده است. به گزارش روابط عمومی دیوار، این شرکت برای افزایش امنیت معامله‌های
تیم فنی دیوار برای تشخیص و رصد فعالیت افراد کلاهبردار مدل هوش مصنوعی ویژه خود را…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه. Leave new

  • باسلام ، اینجانب نماینده یک مرکز با عضویت ۲۵۰۰۰نفر خدمتتان پیام فرستادم تا بتوانیم طی یک جلسه این تعداد اعضای ما از امکانات تخفیفان بهرمند شوند . رضایی ۰۹۱۲۴۱۹۳۰۶۸

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم