گزارش بررسی شکایات توسط اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی

اولین گزارش بررسی شکایات توسط اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی مربوط به سال ۹۷ تا تیر ماه ۹۹ منتشر شد.

 

در این گزارش به سه بخش زیر پرداخته شده است:

 

۱- تعداد شکایات ارجاع شده از سمت وزارت صمت، اتاق های اصناف ایران و نماد الکترونیک

۲- گزارش دقیق و تفکیک شده از سال ۹۷ تا ۹۹ از پنل ثبت شکایات اتحادیه به تفکیک کسب و کار های عضو و غیر عضو

۳- بررسی شکایات ثبت شده در پنل اتحادیه به تفکیک ۹ حوزه شکایت 

۳- بررسی وضعیت شکایات

۴- بررسی تاثیر شیوع کرونا بر افزایش میزان شکایات.

 

این گزارش را از اینجا دریافت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

اسنپ

مدیرعامل سوپرمارکت اسنپ: به ساخت و مدیریت یک زنجیره کامل تامین نزدیک شده‌ایم

رامین لایقی، مدیرعامل اسنپ گروسری، در رویداد نوآوران لجستیک ایران در نشستی با عنوان «گفت‌وگو درباره ایران»، به گفت‌وگو درباره وضعیت لجستیک در ایران و ضرورت رشد و توسعه راهکارهای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم