گزارش شکایت‌های ثبت شده در فصل تابستان اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی منتشر شد

اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی گزارشی را تحت عنوان شکایات ثبت و بررسی شده در بازه زمانی  تیر الی مهر ۱۳۹۹ تهیه و تنظیم کرده که شکایات ثبت شده در پنل اتحادیه کسب وکار های مجازی، شکایات ارجاع شده از سمت وزارت صمت، اتاق اصناف ایران و نماد الکترونیک (ای نماد) را شامل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کسب  وکار های مجازی، از تیر تا مهر ماه سال جاری این اتحادیه توانسته بیش از ۲۹۹۴ فقره از شکایات ثبت و ارجاع شده از طرف سازمان صمت، سازمان تجارت الکترونیک و اتاق اصناف ایران را مورد بررسی قرار دهد که از این تعداد ۵۶/۶۴ درصد از  اعضای اتحادیه ، ۲۵/۹۳ درصد از کسب  وکار های غیر عضو و ۱۷/۴۳ درصد از طرف سازمان های ذکر شده هستند.

 

 

 

 

شکایات بررسی شده در ۴ موضوع ثبت شده که تخلفات و جرایم فصل هشتم قانون نظام صنفی با ۳۵/۸۷ درصد بیشترین سهم از شکایات ثبت شده را دارد. 

 

 

موضوع عدم ارائه کالا و یا خدمت مورد نظر نیز بیشترین شکایت ثبت شده در اتحادیه کسب  وکار های مجازی را داشته است.

 

در این بازه زمانی  واحد شکایات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی ۸۵ درصد از شکایات وارده را بررسی و وضعیت آنها را مختومه اعلام کرده است .

 

link

مطالب مرتبط

اسنپ

اعلام نتایج طرح معافیت از کمیسیون رانندگان مبتلا به ام‌اس در اسنپ

اسنپ کاربران راننده مبتلا به بیماری ام‌اس را از پرداخت کمیسیون با ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان معاف کرد. به گزارش روابط عمومی اسنپ، در طرح معافیت از
اسنپ کاربران راننده مبتلا به بیماری ام‌اس را از پرداخت کمیسیون با ارزش بیش از ۲…
خبرها

گردش مالی ۳۴۰۰ همتی تجارت الکترونیک در سال گذشته

رییس مرکز تتا گفت: در حال حاضر ۲۰۰ هزار شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک تحت نظارت وزارت صمت قرار دارند که گردش مالی آن‌ها در سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۳۴۰۰ همت بوده است.
رییس مرکز تتا گفت: در حال حاضر ۲۰۰ هزار شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک تحت…
همراه اول

تمامی سایت‌های روستایی همراه اول خراسان شمالی ۴G شد

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی از اتصال تمامی سایت‌های روستایی همراه اول استان به شبکه فورجی خبر داد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، رسول علی
مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی از اتصال تمامی سایت‌های روستایی همراه اول استان به شبکه فورجی…
ایرانسل

نشان طلایی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» برای ایرانسل

یازدهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی ایران»، سه نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد» برای مدیرعامل ایرانسل و «ستاره طلایی روابط ‌عمومی» و «ستاره ملی
یازدهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی ایران»، سه نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد» برای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم