یک سالگی دیجی‌پلاس؛ عضویت ۴۰۰ هزار مشتری دیجی‌کالا

سرویس ویژه «دیجی‌پلاس» یک سالگی خود را با عضویت بیش از ۴۰۰ هزار کاربر دیجی‌کالا پشت سر می‌گذارد. کاربرانی که با عضویت در این سرویس خدماتی چون ارسال رایگان، بازگشت ۳۰ روزه کالا، دریافت سریعتر کالا، هدایای نقدی و سایر امکانات دیگر را تجربه می‌کنند.

 

براساس گزارش یک‌ساله این سرویس، میزان رضایت مشتریان دیجی‌پلاس از سرویس دیجی‌کالا، ۵۰ درصد بیش‌تر از کاربرانی هست که مشتری دیجی‌پلاس نیستند. کاربران دیجی‎پلاس در مقایسه با سایر کاربران عادی دیجی‌کالا می‌توانند در مدت زمان کمتری سفارش خود را دریافت کنند، زمان بیشتری برای بررسی و مرجوعی سفارش خود دارند، نسبت به بقیـــه کاربران زودتر از تخفیف‌های شگفت انگیز با خبر می‌شوند، با خرید کالاهای نشاندار هدیه نقدی دریافت می‌کنند و مهمتر از همه، کاربران می‌توانند با اشتراک دیجی‌پلاس سفارش‌هایی که به صورت ماهیانه انجام میدهند را با ارسال رایگان دریافت کنند.

 

امیر پاشا، معاون بازاریابی گروه دیجی‌کالا در این باره گفت:

دیجی‌پلاس سرویس ویژه دیجی‌کالاست که از مرداد ۹۹ برای علاقه‌مندان به خرید اینترنتی راه‌اندازی شد، سرویسی که با ارائه خدمات متفاوت قصد دارد تجربه لذت‌بخش‌تری را برای مشتریان دیجی‌کالا رقم بزند.  محبوبترین سرویس دیجی‌پلاس، ارسال رایگان سفارش‌هاست، موضوع مهمی که همیشه یکی از دغدغه‌های مشتریان در خرید اینترنتی است. در واقع کاربران با عضویت در این سرویس می‌توانند خریدهای خود را تا ۴ بار به ازای هر ماه اشتراک رایگان دریافت کنند، همچنین کاربران دیجی‌پلاس خریدهای سوپرمارکتی خود را تا سقف ۸۰ هزارتومان را با ارسال رایگان تحویل می‌گیرند.

خریدهای اشتراک پلاس در این یکسال، نشان می‌دهد مشتری‌های شهر تهران از کاربران پر و پاقرص سرویس دیجی‌پلاس هستند و زودترین زمانی که یک کاربر دیجی‌پلاس در تهران سفارش خود را از طریق سرویس ارسال فوری پلاس دریافت کرده ۴۸ دقیقه بوده است. همچنین همه کاربران دیجی‌کالا می‌توانند با پرداخت هزینه‌های مشخص شده از عضویت ۱ماهه، ۳ماهه و ۶ماهه دیجی‌پلاس استفاده کنند.

 

بیشترین هدیه نقدی که یک کاربر دیجی‌پلاس در این یکسال گذشته دریافت کرده، ۲۸ میلیون تومان بوده و بیشترین تخفیفی که یک کاربر دیجی‌پلاس در این مدت دریافت کرده ۳۶میلیون تومان بوده است.

 

تمامی کاربران دیجی‌کالا بعد از خرید تا ۷ روز فرصت مرجوعی دارند، اما پلاس این مدت زمان را برای کاربرانش بیشتر کرده و مشترکین دیجی‌پلاس تا ۳۰ روز بعد از دریافت سفارش از امکان مرجوعی برخوردارند.

 

علاقه‌مندان به خرید اینترنتی می‌توانند به مناسبت یک سالگی دیجی‌پلاس با تخفیف ویژه اشتراک شش‌ماهه دیجی پلاس را خریداری کنند تا از امکانات منحصر به فرد و خدمات ویژه این سرویس بهره‌مند شوند.

 گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا؛ اشتغالزایی برای ۸۲۰۰ نفر و مارکت پلیسی برای ۱۵۰ هزار کسب‌وکار

link

مطالب مرتبط

خبرها

مصاحبه عمیق در تبلیغات چیست؟ برند شب چگونه از این تکنیک در کمپین اخیر استفاده کرد؟

مصاحبه عمیق در تبلیغات، روشی پژوهشی است که با استفاده از سوالات باز و کاوشی، به درک عمیق‌تری از نگرش‌ها، احساسات و رفتارهای مخاطبان می‌پردازد. این مصاحبه‌ها به صورت فردی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم