سرویس مدیریت جلسات «هماهنگ» راه‌اندازی شد

هماهنگ یک محصول جدید به‌منظور مدیریت جلسات است که توسط تیم «پاکت» راه‌اندازی شده است. پاکت سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی است که بتازگی هماهنگ را خلق کرده است.

 

به گفته هادی فرنود مدیرعامل مجموعه پاکت و هماهنگ، آنها به دلیل نیازی که در فروش محصول پاکت به مشتریان‌شان پیدا کرده‌اند، دست به خلق محصولی جدید بنام هماهنگ زده‌اند و قصد داشته‌اند تا کل پروسه به صورت خودکار باشد. فرنود می‌گوید به ذهن‌مان رسید این موضوعی است که ممکن است دیگران هم به آن نیاز داشته باشند.

 

هماهنگ با همکاری «دیزاین استودیو» طراحی شده و به تنظیم جلسات با وصل شدن به کلندر شخصی افراد کار می‌کند. افراد می‌توانند توسط هماهنگ جلسه مورد نظر خود را با دیگران تنظیم و لینکی برای مخاطب ارسال کنند. این سرویس به مدیریت زمان کمک می‌کند و ایمیل جلسات متناوب را حتی برای بازه‌های بلندمدت در آینده ارسال می‌کند.

 

به گفته مدیرعامل هماهنگ یک تیم هفت نفره ۶ ماه روی این محصول کار کرده‌اند. فرنود می‌گوید فعلا شرکت‌های B2B را هدف گرفته‌اند و در آینده نزدیک ابزارهای دیگری هم به هماهنگ اضافه خواهند کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فناپ

اسمایلینو گزارش «هوش مصنوعی زاینده برای مدیران عامل» را با حمایت فناپ منتشر کرد

اسمایلینو آموزش و ترویج علم را مأموریت اصلی مسئولیت اجتماعی خود قرار داده و در این راستا فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. ازجمله این فعالیت‌ها تدوین و تهیه گزارش “هوش…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم