گزارش متریکس در نیم‌ سال اول ۹۸

اولین گزارش یک پلتفرم ایرانی آنالیز موبایل مارکتینگ از بازار اپلیکیشن‌های ایرانی و رفتار کاربران پس از نصب امروز منتشر شد.
این گزارش شامل موارد زیر است:

 

– میزان نصب اپلیکیشن‌ها بر اساس منابع تبلیغاتی مختلف

– میزان نصب تقلبی اپلیکیشن‌ها

– بیشترین و کمترین نرخ کانورژن در دسته‌های مختلف اپلیکیشن‌ها

– بیشترین و کمترین نرخ بازگشت کاربران در اپ‌های مختلف

و بسیاری از دیگر شاخص‌های تحلیلی

 

 

این گزارش را از اینجا دانلود کنید

link

مطالب مرتبط

خبرهاگزارش و تحلیل

نگاهی به گزارش سال ۱۴۰۱ متریکس؛ شناسایی ۳۷۰ هزار نصب تقلبی اپلیکیشن‌ها

متریکس یک پلتفرم آنالیز تبلیغات موبایلی است که کسب‌و‌کارها با استفاده از آن می‌توانند عملکرد کمپین‌های تبلیغاتیشان را بر اساس داده‌های دقیق و واقعی و در قالب
متریکس یک پلتفرم آنالیز تبلیغات موبایلی است که کسب‌و‌کارها با استفاده از آن می‌توانند عملکرد کمپین‌های…
خبرها

مدیر بازاریابی پوشه: فیلترینگ باعث افت ۵۰ درصدی نرخ دلیوری پوش نوتیفیکیشن‌ها شده است

به گزارش سرویس پوشه (از زیرمجموعه‌های هلدینگ تپسل) «میزان دلیوری پوش نوتیفیکیشن و در نتیجه کارکرد این ابزار دیجیتال مارکتینگ در طول اختلالات و فیلترینگ تا ۵۰ درصد
به گزارش سرویس پوشه (از زیرمجموعه‌های هلدینگ تپسل) «میزان دلیوری پوش نوتیفیکیشن و در نتیجه کارکرد این ابزار…
خبرها

تاثیر سریال پایتخت۶ و تبلیغات بازرگانی بین آن روی رفتار کاربران آنلاین

بر اساس اطلاعاتی که تپسل در بلاگ خود منتشر کرده، ترافیک این شبکه تبلیغاتی افت شدیدی را در زمان پخش سریال پایتخت نشان می‌دهد. نکته قابل توجه در این نمودار، رفتار
بر اساس اطلاعاتی که تپسل در بلاگ خود منتشر کرده، ترافیک این شبکه تبلیغاتی افت شدیدی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم