توییت این کاربر که سهشنبه هفته گذشته منتشر شد، به فیواستار توییتر تبدیل شد و بسیاری از استارتاپها و برندهای بزرگ به آن واکنش نشان دادند. برندهایی از جمله دیجیکالا، فیلیمو، تخفیفان، ایرانسل، کمدا، آچاره، ایسمینار، مدیریت ثروت ستارگان و برخی دیگر.
پس از انعکاس گسترده و واکنش بسیاری برندها به این توییت که تا این لحظه بیش از ۷ هزار بار لایک شده، برخی این شائبه را مطرح کردند که این کار توسط دیجیکالا انجام شده و یک پروژه مارکتینگ یا تبلیغاتی بوده. امیرحسن موسوی، مدیر روابط عمومی دیجیکالا در توییتر و مریم طهماسبی، نویسنده توییت در یک پست ویرگول صراحتا اعلام کردند که چنین شایعاتی صحت ندارد و این اتفاق کاملا ارگانیک رخ داده است.
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعهها منتشر میشود. این پادکست تازهترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال میکند. در قسمت ۲۴۰ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعهها منتشر میشود. این پادکست تازهترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
فناپتلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسبوکارها (FTTx) را در شهر اهواز اجرا میکند. به گزارش روابطعمومی شرکت فناپتلکام،
فناپتلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسبوکارها (FTTx) را در شهر…
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسبوکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازهکار، چالشبرانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسبوکارها به این حوزه…
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایدهها و نوآوریهای این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…