آغاز همکاری مجموعه حرکت اول و شرکت همراه مکانیک

به گزارش استارتاپ ۳۶۰ مراسم امضای تفاهمنامه سرمایه‌گذاری مجموعه حرکت اول روی شرکت همراه مکانیک با حضور جمعی از سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، مدیران و اصحاب رسانه در دفتر حرکت اول برگزار شد.

بر اساس خبری که ماه گذشته منتشر شد این استارتاپ صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران، صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و اسمارت‌آپ ونچرز را نیز در لیست سرمایه‌گذاران خود دارد.

رضا زرنوخی، مدیرعامل صندوق توسعه تکنولوژی در این مراسم گفت: به دلیل شرایط کشور، سرمایه‌گذارها وارد حوزه‌های دیگر شده‌اند. شرایط اقتصادی و رکود منجر شده از کرونا باعث شده تا نیازمند یک جریان سازی جدید در اکوسیستم استارتاپی باشیم که خوشبختانه این کار توسط مجموعه حرکت اول شکل گرفته است.

به گفته زرنوخی چنین فعالیت‌هایی می‌تواند تحول خوبی در اکوسیستم کشور ایجاد کند.

سجاد باقری، مدیرعامل همراه مکانیک نیز گفت: تشکر می‌کنم از حرکت اول که کمک بسیاری به این اکوسیستم می‌کند. این کارها باعث دمیده شدن خون تازه به این حوزه شده است. در شرایط حاضر نیز شرایط ما به‌ گونه‌ای بوده که شرکت حرکت اول روی ما سرمایه‌گذاری کند.

به گفته سجاد باقری، شرکت همراه مکانیک نمایشگاه آنلاین خودروهای تایید شده خواهد شد.

محمدمهدی عباس‌خانی، مدیرعامل حرکت اول با بیان اینکه این شرکت چند سالی است وارد سرمایه‌گذاری در حوزه کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپ‌ها شده گفت: اولین سرمایه‌گذاری ما روی استارتاپ‌های آچاره و اوبار بود. همچنین این سرمایه‌گذاری پس از سه ماه مذاکره به نتیجه رسیده و سرانجام توانستیم به توافق برسیم.

او ادامه داد: حوزه‌های زیادی را برای سرمایه‌گذاری مدنظر داریم و سعی می‌کنیم تا گزینه‌های روبه‌رشد و دارای پتانسیل را جذب این مجموعه کنیم. سعی داریم تا تعداد شرکت‌ها را بیشتر کنیم و خبرهای بیشتری از این مجموعه خواهید شنید.

به نظر می‌رسد نهادهای سرمایه‌گذاری کشور دید خوبی به این فضا ندارند. شاید با ورود چند استارتاپ به بورس این دید تغییر کرده و فرصت‌های بهتری روی استارتاپ‌ها ایجاد شود.

پتانسیل جوانان کارآفرین کشور تا حدی است که اگر یک شور و انگیزه در آن‌ها ایجاد شود، روند رشد خوبی را در پیش خواهند گرفت که سبب شکوفا شدن اقتصاد کشور خواهد شد.

همراه اول برای تغییر در ساختار بازار دیجیتال کشور سعی کرده تا فرصت‌های سرمایه‌پذیری از این مجموعه را در اختیار کسب‌وکارها قرار دهد. علاوه بر این تمام توانایی‌ها و زیرساخت‌های شرکت در اختیار شرکای این شرکت قرار می‌گیرد.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای دیوار و شیپور تا نماوا

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۰ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
فناپ

پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها توسط فناپ‌تلکام در اهواز اجرا می‌شود

فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر اهواز اجرا می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی شرکت فناپ‌تلکام،
فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم