فراخوان دعوت به افتتاحیه نوین‌کمپ۱ با امکان سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومانی در استارتاپ‌های حوزه Wealthtech

نوآوری و نوآوری باز

 

راه‌اندازی استارتاپ و نوآوری در ذات خود کاری سخت، پرریسک و پیچیده است؛ اما این سختی در برخی فضاها مانند صنعت مالی بیشتر هم می‌شود. حجم بالای قوانین، نیاز به انواع مجوزها برای فعالیت‌های مختلف و حساسیت اطلاعاتی که وجود دارد، راه‌اندازی و توسعه استارتاپ‌های تکنولوژی مالی را با پیچیدگی‌های مختلفی روبرو می‌کند. تا جایی که ممکن است تیم استارتاپی احساس کند با یک دیوار غیر قابل عبور روبرو شده است. این موضوع گریبانگیر سازمان‌ها و موسسات مالی موجود نیز هست. آنها با توجه به اهمیت امنیت در این فضا ملزم به رعایت انواع قواعد، پروتکل‌ها و چهارچوب‌ها هستند و البته به مرور زمان در این کار تخصص پیدا کرده‌اند؛ از سوی دیگر این سازمان‌ها و مؤسسات، برای توسعه و حفظ جایگاه خود نیاز به نوآوری دارند.

مفهوم نوآوری باز و به خصوص بانکداری باز در صنعت مالی به نزدیکی موسسات مالی بزرگ و سنتی با شرکت‌ها و استارتاپ‌های تکنولوژی محور منجر شد. مؤسسات مالی و بانک‌ها توانایی رسیدگی و مدیریت چهارچوب‌ها و قوانین و همچنین دسترسی به زیرساخت و اطلاعات را دارند؛ استارتاپ‌ها نیز توانایی نوآوری با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا را در اختیار دارند. البته این اتصال بدون چالش نیست و خود نیازمند چهارچوب‌ها و فرآیندهایی مشخص است.

 

رویداد نوین کمپ ۱

 

شتابدهنده نوین‌تک به عنوان بازوی نوآوری باز گروه مالی اقتصاد نوین، ماموریت اتصال تیم‌های نوآور به شرکت‌های این مجموعه را داراست و رویدادهای نوین‌کمپ نیز در همین راستا به عنوان فرایندی برای تسهیل این اتصال توسط نوین‌تک طراحی شده است.

اولین رویداد نوین‌کمپ با محوریت حوزه تکنولوژی‌های مدیریت ثروت (Wealthtech) در تاریخ ۱۸ دی ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

مخاطبین اصلی این رویداد در دو دسته‌ی زیر قرار می‌گیرند:

۱- تیم‌ها و افرادی که به فضای مدیریت ثروت و بازار سرمایه علاقمندند و می‌خواهند دانششان نسبت به این فضا و چالش‌ها و مسائل آن را افزایش دهند و محصولی در این زمینه توسعه دهند.
۲- تیم‌ها و افرادی که در این فضا فعالیت داشته‌اند و برای پیشرفت در مسیر پیش رویشان، نیاز به زیرساخت، داده و همکاری با شرکت‌های مرتبط و جذب سرمایه دارند.

 

افتتاحیه رویداد

 

در افتتاحیه‌ی نوین کمپ ۱ که در تاریخ ۱۸ دی‌ماه که به صورت رایگان از شبکه‌های اجتماعی و سایت نوین‌تک برگزار خواهد شد، چالش‌ها و فرصت‌های موجود و همچنین موقعیت‌های همکاری با گروه مالی اقتصاد نوین و به خصوص شرکت مشاور سرمایه‌گذاری تأمین سرمایه نوین معرفی خواهند شد.

در طول این برنامه آقایان، دکتر محمدعلی ایزدی، رئیس هیات مدیره بانک اقتصاد نوین، دکتر علیرضا دلیری، مشاور معاون علمی فناوری ریاست جمهوری، دکتر داود رزاقی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره تامین سرمایه نوین و محمدرضا قبادی، مدیر عامل شتابدهنده نوین‌تک، سخنرانی خواهند کرد.

پس از سخنرانی مهمانان برنامه، پنل تخصصی با حضور آقایان دکتر امیر ناظمی (رئیس سازمان فناوری اطلاعات)، دکتر امیر هامونی (مدیرعامل فرابورس)، محمد صادقی (معاون فناوری اطلاعات بانک اقتصاد نوین)، نیما نامداری (مدیرعامل بلوط) و دکتر علیرضا ذوالفقاری (مدیرعامل و بنیان‌گذار کلید) و برگزار خواهد شد که در آن به معرفی چالش‌ها و فرصت های Wealthtech در ایران و جهان پرداخته می شود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام و در جریان قرار گرفتن از آخرین اخبار رویداد به لینک سایت مراجعه نمایید. همچنین برای مشاهده افتتاحیه رویداد، به اینستاگرام نوین‌تک به آدرس @Ntaccel مراجعه نمایید

link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای دیوار و شیپور تا نماوا

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۰ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
فناپ

پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها توسط فناپ‌تلکام در اهواز اجرا می‌شود

فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر اهواز اجرا می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی شرکت فناپ‌تلکام،
فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم