هفتمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ DM talk این ماه برگزار می‌شود

بزرگ‌ترین رویداد بازاریابی دیجیتال DMTalk طی روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن به صورت آنلاین، و اجرا روی سن و با کارگردانی ۴دوربینه برگزار می‌شود. (ثبت‌نام: dmtalk.ir)

 

هدف از این رویداد انتقال تجربه افراد موفق این حوزه برای فعالان بازاریابی دیجیتال است. مخاطبین اصلی دیام تاک مدیران و کارشناسان بازاریابی و بازاریابی دیجیتال، دانشجویان مارکتینگ، مدیران کسب‌وکارها و سایر علاقه‌مندان هستند.

 

در این رویداد امیر پاشا مدیر بازاریابی (CMO) دیجیکالا، میثم ملاشریفی معاون بازاریابی گروه اسنپ، امین سمیعی مدیر بازاریابی (CMO) اسنپ‌فود، علیرضا اشکان، مدیر بازاریابی کافه بازار، مهدی فروغی مدیر بازاریابی ازکی و  بیمیتو، رامین تسوجی مدیر بازاریابی شیپور، پوریا حمزه‌لویی مدیر بازاریابی (CMO) ایران تلنت، آیسان سبایی مدیر بازاریابی آچاره، سید مهدی اعتمادی مدیر بازاریابی (CMO) اُکالا، امیرعلی صبور مدیر بازاریابی (CMO) باسلام، هادی مرادی مدیر بازاریابی (CMO) تیمچه و لندو و امیر مستکین سردبیر دیجیاتو سخنرانی خواهند کرد.

 

 

موضوعاتی که در هفتمین رویداد دی‌ام‌تاک به آن پرداخته می‌شود، بر اساس مهم‌ترین و جدیدترین چالش‌های کامیونیتی بازاریابی دیجیتال تعیین شده است.

 

 

گذشته دی‌ام تاک

 

از سال ۹۷ رویداد تخصصی دی‌ام تاک با هدف نزدیکتر کردن افراد این حوزه به یکدیگر و ساخت یک کامیونیتی شروع شد، رویدادهای اول تا سوم به صورت دورهمی‌های تخصصی و با دعوت از حدود ۵۰ الی ۱۵۰ نفر از مدیران بازاریابی برگزار شد، اما در رویداد ۲۲۰ نفره چهارم، برای اولین بار علاوه بر دعوت شدگان، ثبت‌نام عمومی صورت گرفت. رویداد پنجم هم میزبان حضور ۴۰۰ دیجیتال مارکتر در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بود.

 

ششمین رویداد دیام تاک که به عنوان بزرگترین رویداد این حوزه در سال ۹۸ از آن یاد می‌شود، با حضور ۸۰۰ نفر از مدیران دیجیتال مارکتینگ و آژانس‌های بازاریابی شناخته شده کشور برگزار شد.

 

شما می‌توانید برای ثبت‌‌نام با کد ۲۵ درصدی Digital۹۹ از اینجا در ایوند ثبت‌نام کنید. همچنین ویدیوی کامل رویداد در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

 

 

link

مطالب مرتبط

خبرها

در پنل نقش زیرساخت‌های نوآوری مطرح شد: فضای شبکه‌سازی را گسترش دهید

در نخستین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ پنلی با عنوان «نقش زیرساخت‌های نوآوری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و مراکز هم‌آفرینی» برگزار شد. سیزدهمین دوره
در نخستین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ پنلی با عنوان «نقش زیرساخت‌های نوآوری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان…
خبرها

اسنوا ونچرز و شرکت فناوری‌های پیشرفته آسیا، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

اسنوا ونچرز، به‌عنوان بازوی سرمایه‌گذاری گروه انتخاب در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ چند تفاهم‌نامه‌ همکاری با شرکت‌های مختلف امضا کرد. به گزارش ستاد خبری اینوتکس
اسنوا ونچرز، به‌عنوان بازوی سرمایه‌گذاری گروه انتخاب در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ چند تفاهم‌نامه‌ همکاری با شرکت‌های…
خبرها

پنجره اکوسیستم استارتاپی کشور در حال بسته شدن است

در دومین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، پنلی با عنوان «وقتی نوآوری امیدآفرین می‌شود» در استیج اینوتکس برگزار شد. در این پنل «حمید محمدی» بنیان‌گذار دیجی‌‌کالا،
در دومین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، پنلی با عنوان «وقتی نوآوری امیدآفرین می‌شود» در استیج اینوتکس…
کافه بازار

مدیرعامل کافه‌بازار اعلام کرد این شرکت طی ۲ ماه ۲۰۰ میلیون تومان باگ بانتی پرداخته است

شهاب خدابخش، مدیرعامل کافه‌بازار اعلام کرد که بازار از زمان افزایش سقف باگ بانتی خود به یک میلیارد تومان، تا امروز ۲۰۰ میلیون تومان باگ بانتی پرداخته است. پیشتر
شهاب خدابخش، مدیرعامل کافه‌بازار اعلام کرد که بازار از زمان افزایش سقف باگ بانتی خود به…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم