درگاه پرداخت هوشمند و پرداخت‌یاری، دیجی‌پی همه امکانات را یک‌جا دارد

پس از عملکرد موفق درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی روی وب‌سایت و اپلیکیشن دیجی‌کالا، اکنون این شرکت، محصول هوشمند خود را در اختیار همه متقاضیان معتبر قرار می‌دهد. البته دیجی‌پی درگاه پرداخت واسطی هم برای کسب‌وکارهای کوچک‌تر و نوپا دارد تا آن‌ها هم بتوانند بدون دریافت نماد اعتماد الکترونیکی، از خدمات نوآورانه این شرکت بهره‌مند شوند.

 

ابتدا به‌سراغ درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی می‌رویم؛ درگاه هوشمندی که دیجی‌کالا طی سال‌های اخیر از آن استفاده کرده و توانسته نرخ تراکنش‌های موفق خود را تا ۲درصد افزایش بدهد! اما درگاه هوشمند دیجی‌پی چه تفاوتی با سایر درگاه‌های موجود در فضای آنلاین کشور دارد؟

 

تفاوت در مدیریت پرداخت‌ها، با درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی

 

دیجی‌پی بصورت همزمان قابلیت بهره‌مندی از درگاه پرداخت چندین شرکت پرداخت الکترونیک را فرآهم کرده و در لحظه تراکنش، بهترین درگاه از بین آنها را به مشتری شما عرضه می‌کند. الگوریتم درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی طوری طراحی شده که حجم بالایی از تراکنش‌ها روی درگاه‌های شرکت‌های پرداخت الکترونیک مختلف را به‌صورت لحظه‌ای ارزیابی کرده و به هر درگاه امتیازی می‌دهد. این امتیازها بر اساس عملکرد هر درگاه تغییر کرده و حجم تراکنش‌های ارسالی به آن درگاه، متناسب با امتیاز دریافتی تنظیم می‌شود.

 

در نتیجه اگر به‌خاطر مشکلات شبکه یا سایر عوامل مؤثر، کیفیت یکی از درگاه‌ها حتی برای لحظه‌ای افت کند، الگوریتم دیجی‌پی به‌سرعت آن را تشخیص داده و امتیاز درگاه را تا زمان رفع مشکل کاهش می‌دهد. با انجام این پردازش لحظه‌ای، تراکنش‌های کمتری به‌سوی درگاه مشکل‌دار هدایت شده و مشتریان از انجام یک پرداخت موفق راضی می‌شوند. بنابراین شانس پرداخت موفق کاربر افزایش می‌یابد.

 

درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی از مجموعه درگاه‌های چندین شرکت پرداخت الکترونیک معتبر از جمله: به‌پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک سداد، پرداخت نوین آرین، سامان، پارسیان و پاسارگاد پشتیبانی می‌کند؛ یعنی با راه‌اندازی درگاه هوشمند دیجی‌پی، می‌توانید از خدمات همه این درگاه‌ها بصورت همزمان استفاده کنید.

 

از دیگر ویژگی‌های درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

 

  • فقط با دیجی‌پی تعامل کنید: با راه‌اندازی درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی، کارشناس‌های این شرکت هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند تا شما بتوانید از خدمات چندین درگاه پرداخت معتبر به‌صورت هم‌زمان استفاده کنید؛ بدون نیاز به تعامل با کارشناسان چندین شرکت.
  • پرداخت آنلاین را ایمن و سریع انجام دهید: درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی نرخ موفقیت تراکنش‌ها را بالا می‌برد. این افزایش نرخ به‌خاطر تقسیم هوشمند و لحظه‌ای تراکنش‌ها روی چندین درگاه‌ پرداخت مختلف است.
  • گزارش‌های کیفی مفصل دریافت کنید: دیجی‌پی به هر فروشگاه اینترنتی پنل اختصاصی می‌دهد. صاحب فروشگاه اینترنتی با مراجعه به این پنل، می‌تواند گزارش‌های کیفی مختلفی از همه درگاه‌های پرداخت، به‌صورت جداگانه و با جزئیات فراوان دریافت کند.
  • درگاه پرداخت خود را به‌راحتی راه بیندازید: دیجی‌پی رابط نرم‌افزاری آسان و کاربرپسندی دارد. علاوه بر این، امکان برقراری ارتباط با کارشناس‌های فنی مجرب را هم برای شما فراهم می‌کند تا در مسیر راه‌اندازی درگاه به شما یاری برسانند.
  • همه‌چیز به‌نام پذیرنده است: کسب‌وکارهای طرف قرارداد با دیجی‌پی، به‌عنوان پذیرنده در درگاه پرداخت هوشمند تعریف می‌شوند. حساب‌های بانکی تعریف‌شده برای هر پایانه هم به‌نام کسب‌وکار موردنظر خواهند بود. بنابراین وجوه تمامی خریدها مستقیما به حساب پذیرنده واریز می‌شود.
  • از پشتیبانی ۲۴ساعته لذت ببرید: گروه پشتیبانی دیجی‌پی، به‌صورت شبانه‌روزی عملکرد درگاه پرداخت هوشمند این شرکت را پایش می‌کند تا خطاهای احتمالی را به کمترین میزان ممکن و رضایت شما از همکاری با دیجی‌پی را به بالاترین میزان برساند.

 

البته درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی درست مانند سایر درگاه‌های مستقیم عمل می‌کند؛ یعنی برای عقد قرارداد، باید نماد اعتماد الکترونیکی و مجوزهای مربوطه را داشته باشید. اما دیجی‌پی کسب‌وکارهای نوپا و کوچکی را که نماد اعتماد الکترونیکی ندارند هم فراموش نکرده است!

 

رشد سریع‌تر کسب‌وکارهای نوپا با خدمت پرداخت‌یاری دیجی‌پی

 

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان (دیجی‌پی) مجوز پرداخت‌یاری از بانک مرکزی هم دریافت کرده است. اکنون دیجی‌پی پرداخت‌یار بانک مرکزی محسوب شده و فروشگاه‌های اینترنتی تازه‌کاری که نماد اعتماد الکترونیکی ندارند هم می‌توانند از خدمات این شرکت استفاده کنند.

 

البته شرکت‌های زیادی درگاه پرداخت‌یاری عرضه می‌کنند، اما اگر این درگاه پرداخت عملکرد مناسبی نداشته باشد، ممکن است خیلی از خریدها نیمه‌کاره رها شده و مشتری از ادامه خرید منصرف شود! اما راهکار نوآورانه دیجی‌پی برای درگاه پرداخت واسط باعث شده تراکنش‌ها با کیفیت بالاتر و در زمان سریع‌تری انجام شوند.

 

دیجی‌پی از قدرت الگوریتم درگاه پرداخت هوشمند خود برای عرضه خدمت پرداخت‌یاری استفاده می‌کند؛ به این صورت که هنگام انجام تراکنش روی درگاه پرداخت واسط، بهترین درگاه پرداخت از میان درگاه‌های معتبر موجود را انتخاب کرده و تراکنش را از آن طریق انجام می‌دهد.

 

در این فرایند دیگر نیازی به انتخاب درگاه از سوی کاربر نیست و از آنجا که الگوریتم هوشمند دیجی‌پی،  بهترین درگاه در آن لحظه را انتخاب کرده، احتمال موفقیت تراکنش افزایش می‌یابد. استفاده از درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌، به کسب‌وکارهای تازه‌کار اعتبار بیشتری هم می‌دهد.

 

درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی از روش‌های مختلف پرداخت مانند کارت‌های عضو شتاب، کارت‌های اعتباری و کیف پول الکترونیکی پشتیبانی می‌کند. بنابراین کاربر امکان انجام تراکنش موفق از چند مسیر را در اختیار دارد.

 

اکنون شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت دیجی‌پی، فرم مربوط به پرداخت‌یاری را پر کرده و همراه مدارک موردنیاز ارسال کنید. کارشناس‌های دیجی‌پی درخواست شما را بررسی کرده و در صورت تطابق مدارک با شرایط اعلام‌شده، درخواست صدور ترمینال شما را ثبت می­کنند. در نهایت پس از تأیید شرکت شاپرک، درگاه فعال شده و می‌توانید به راحتی شروع به فروش محصول یا عرضه خدمات کنید.

 

کارشناسان و فعالان حوزه کسب‌وکارهای مبتنی بر تجارت الکترونیکی، از اهمیت وجود درگاه پرداخت ایمن و سریع در فرایند خرید اینترنتی به‌خوبی آگاه هستند. اگر تجربه پرداخت برای مشتری راضی‌کننده نباشد، اعتماد او سلب شده و به‌مرور نرخ فروش  کسب و کار کاهش می‌یابد. شرکت دیجی‌پی با عرضه درگاه پرداخت مطمئن خود در قالب خدمت پرداخت‌یاری، می‌تواند نقش مهمی در شکل‌گیری تجربه خریدی رضایت‌بخش و جذاب را برای مشتریان شما داشته باشد.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای دیوار و شیپور تا نماوا

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۰ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
فناپ

پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها توسط فناپ‌تلکام در اهواز اجرا می‌شود

فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر اهواز اجرا می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی شرکت فناپ‌تلکام،
فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم