ایرانسل امکان دریافت شارژ اضطراری از طریق پیامک را هم برای مشترکان خود فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، خدمت شارژ اضطراری، برای آن دسته از مشترکان اعتباری ایرانسل که اعتبار حسابشان به پایان رسیده و به هر دلیل نمی‌توانند شارژ تهیه کنند، ارائه شده است. تمامی مشترکان اعتباری ایرانسل که از عضویت آنها در شبکۀ ایرانسل سه ماه گذشته باشد و ماهانه حداقل ۱۰هزار تومان در این شبکه تراکنش انجام داده باشند، می‌توانند از این خدمت استفاده و شارژ اضطراری دریافت کنند.

 

پیش از این، دریافت شارژ اضطراری ایرانسل، از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره‌گیری کد دستوری #۸۱۵* ممکن بود و از این پس، امکان دریافت آن از طریق درخواست پیامکی هم فراهم شده است.

 

مشترکان اعتباری ایرانسل می‌توانند مبلغ شارژ اضطراری مورد نیاز خود را تا سقف ۱۰۰هزار ریال، به شمارۀ رایگان ۸۱۵ پیامک کرده و به همان مقدار، شارژ اضطراری دریافت کنند.

 

هزینۀ شارژ اضطراری، هنگام شارژ بعدی اعتبار حساب، به صورت خودکار پرداخت خواهد شد. علاوه بر مبلغ شارژ اضطراری، به‌ازای هر ۵۰۰ تومان، ۵۰ تومان کارمزد نیز با اولین شارژ از حساب مشترک کسر می‌شود.

link

مطالب مرتبط

خبرها

در پنل نقش زیرساخت‌های نوآوری مطرح شد: فضای شبکه‌سازی را گسترش دهید

در نخستین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ پنلی با عنوان «نقش زیرساخت‌های نوآوری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و مراکز هم‌آفرینی» برگزار شد. سیزدهمین دوره
در نخستین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ پنلی با عنوان «نقش زیرساخت‌های نوآوری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان…
خبرها

اسنوا ونچرز و شرکت فناوری‌های پیشرفته آسیا، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

اسنوا ونچرز، به‌عنوان بازوی سرمایه‌گذاری گروه انتخاب در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ چند تفاهم‌نامه‌ همکاری با شرکت‌های مختلف امضا کرد. به گزارش ستاد خبری اینوتکس
اسنوا ونچرز، به‌عنوان بازوی سرمایه‌گذاری گروه انتخاب در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ چند تفاهم‌نامه‌ همکاری با شرکت‌های…
خبرها

پنجره اکوسیستم استارتاپی کشور در حال بسته شدن است

در دومین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، پنلی با عنوان «وقتی نوآوری امیدآفرین می‌شود» در استیج اینوتکس برگزار شد. در این پنل «حمید محمدی» بنیان‌گذار دیجی‌‌کالا،
در دومین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، پنلی با عنوان «وقتی نوآوری امیدآفرین می‌شود» در استیج اینوتکس…
کافه بازار

مدیرعامل کافه‌بازار اعلام کرد این شرکت طی ۲ ماه ۲۰۰ میلیون تومان باگ بانتی پرداخته است

شهاب خدابخش، مدیرعامل کافه‌بازار اعلام کرد که بازار از زمان افزایش سقف باگ بانتی خود به یک میلیارد تومان، تا امروز ۲۰۰ میلیون تومان باگ بانتی پرداخته است. پیشتر
شهاب خدابخش، مدیرعامل کافه‌بازار اعلام کرد که بازار از زمان افزایش سقف باگ بانتی خود به…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم