برای مشاهده نتایج کلید Enter را بزنید

سرویس تبلیغاتی جدید آپارات، راه‌اندازی شد

آپارات سرویس تبلیغات جدید خود را برای سهولت در ایجاد و تنظیم تبلیغات ویدئویی، در اختیار کاربران قرار داد.

 

به گزارش روابط عمومی آپارات، هدف از راه‎‌اندازی این سرویس، کمک بیشتر به کسب‌وکارها و افرادی است که می‌خواهند با بودجه‌ی دلخواه، تبلیغات ویدئویی انجام دهند و توسط مخاطبان هدف خود بیشتر دیده شوند.

 

سرویس تبلیغاتی جدید آپارات جایگزین سرویس افزایش بازدید (Boost) شده است. در سرویس تبلیغاتی پیشین آپارات یعنی سرویس افزایش بازدید که چندی پیش از دسترس کابران خارج شد؛ ویدیوی انتخابی کاربران در صفحات مرتبط با موضوع ویدئو، به مخاطبان احتمالی آنها نمایش داده می‌شد، اما در سرویس تبلیغات جدید، کاربران می‌توانند به دو روش، نمایش تبلیغ در حین پخش ویدئو و نمایش تبلیغ در قسمت پیشنهادات از این سرویس استفاده کنند.

 

در روش نمایش تبلیغ در حین پخش ویدئو کاربران می‌توانند تبلیغ خود را در ابتدا یا میانه پخش ویدئوها به مخاطبان نمایش دهند، این روش برای افزایش آگاهی از برند و هدایت کاربر به لینک یا وب سایت مورد نظر مناسب است. اما در روش دوم یعنی نمایش تبلیغ در قسمت پیشنهادات آپارات، ویدئوی تبلیغاتی به صورت هدفمند در قسمت پیشنهادات آپارات به مخاطبان نمایش داده می‌شود و مخاطبان با کلیک بر روی این تبلیغ، به صفحه ویدئوی کاربر در آپارات منتقل می‌شوند. این سرویس امکانات و قابلیت‌های بیشتری را نسبت به سرویس افزایش بازدید در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به تاثیرگذاری بالای تبلیغات ویدئویی در قیاس با انواع دیگر تبلیغات، امکانات متعدد برای هدفمندسازی تبلیغ، یافتن سریع و آسان مخاطبان هدف و امکان ارائه قیمت پیشنهادی به ازای هر نمایش اشاره کرد.

 

آپارات، امکان هدفمندسازی تبلیغات را از طریق روش‌های مختلف در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

 

از جمله امکاناتی اختصاصی این سرویس برای کاربران آپارات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– انتخاب کلمات کلیدی برای هدفمندسازی تبلیغ
– امکان قرار دادن لینک بر روی تبلیغ برای هدایت کاربر به صفحه مورد نظر
– امکان انتخاب دسته‌بندی
– امکان پخش تبلیغات از یک کانال خاص یا در شبکه‌های مخابراتی خاص

 

آپارات با بیش از ۶۰ میلیون مخاطب و یک میلیارد بازدید ماهانه پر بازدیدترین وب‌سایت ایرانی است، بنابراین دیده‌شدن کسب و کارها و افراد در این پلتفرم بدون شک فرصت‌‌های زیادی را جهت جذب مخاطب جدید برای آن‌ها ایجاد خواهد کرد. کاربران آپارت تنها با ایجاد یک حساب کاربری می‌توانند از تمامی این خدمات بهره‌مند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر به https://www.aparat.com/advertise مراجعه نمایید.

دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌وسوم؛ گفت‌و‌گو با دکتر یحیی تابش، استاد دانشگاه استنفورد
پادکست زوم قسمت بیست‌ودوم؛ گفت‌و‌گو با امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیست‌ویکم؛ گفت‌و‌گو با سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت
پادکست زوم قسمت بیستم؛ گفت‌و‌گو با علی الیاسی، مدیرعامل ابرآمد
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت نوزدهم؛ گفت‌و‌گو با آرین اوهانیان، برند دیزاینر
پادکست زوم قسمت هجدهم؛ گفت‌و‌گو با محمدرضا آقایا، مدیرعامل شرکت باسلام
پادکست زوم سئو 24 رضا شیرازی
پادکست زوم قسمت هفدهم؛ گفت‌و‌گو با رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت سئو۲۴
پادکست زوم قسمت شانزدهم؛ گفت‌و‌گو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت ایوند
پادکست زوم قسمت پانزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر علیرضا توکلی کاشی، متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم تخفیفان
پادکست زوم قسمت چهاردهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تخفیفان
پادکست زوم قسمت سیزدهم؛ گفت‌و‌گو با دکتر سعید باجلان، عضو هیات علمی و متخصص بازار سرمایه
پادکست زوم قسمت دوازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل سهام‌یاب
پادکست زوم قسمت یازدهم؛ گفت‌و‌گو با مدیران ارشد اجرایی اسنپ‌تریپ
پادکست زوم قسمت دهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل میاره
پادکست زوم قسمت نهم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل ابرآروان
پادکست زوم قسمت هشتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل پینکت
پادکست زوم همکاران سیستم
پادکست زوم قسمت هفتم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل همکاران سیستم
اسنپ فود
پادکست زوم قسمت ششم؛ گفت‌و‌گو با رییس هیات مدیره اسنپ‌فود
پادکست زوم، قسمت پنجم؛ گفت‌و‌گو با مدیرعامل تپسی