معرفی سرویس اسنپ‌اکسپرس برای دسترسی آسان‌تر به سوپرمارکت‌ها

سرویس سفارش آنلاین از سوپرمارکت‌ که پیش از این به عنوان یکی از سرویس‌های اسنپ‌فود در دسترس کاربران بود، اکنون با برندی جدید تحت عنوان اسنپ اکسپرس در دسترس است. 

 

به گزارش روابط عمومی اسنپ فود، اسنپ‌اکسپرس، برندی جدید از گروه اسنپ است که امکان دسترسی آسان به سوپرمارکت‌های اطراف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای را فراهم می‌کند. اسنپ اکسپرس جزو سرویس های q-commerce محسوب شده و با بهره گیری از ناوگان اختصاصی، در کمتر از ۳۰ دقیقه، سفارش را به دست مشتری می‌رساند.

 

با توجه به نیاز روزافزون به سفارش آنلاین سوپرمارکتی و رشد بازار، گروه اسنپ تصمیم گرفت تا این سرویس که پیش از این از سرویس‌های اسنپ‌فود بود، مستقل شود و با برند جدید اسنپ اکسپرس با تیمی بزرگ‌تر، با تمرکز کامل در جهت گسترش این سرویس فعالیت کند. 

 

مهراد عبدالرزاق، رییس هیئت مدیره اسنپ فود در مورد این تصمیم می گوید: «امیدواریم که این تغییر، گامی مثبت در جهت افزایش تمرکز بر بهبود تجربه کاربری سرویس سوپرمارکت از طریق بهبود زمان ارسال، افزایش گزینه‌های در دسترس برای خرید و افزایش پیشنهادهای اقتصادی و به‌صرفه برای کاربران در شرایط موجود باشد».

 

مسعود طباطبایی معاون توسعه کسب و کار گروه اسنپ، مدیریت سرویس اسنپ اکسپرس را به عهده خواهد داشت . طباطبایی در مورد هدف از مستقل شدن بخش سوپرمارکت اسنپ می‌گوید: «امید داریم که با مستقل شدن سرویس سوپرمارکت اسنپ، دری تازه به بازار سفارش آنلاین اقلام سوپرمارکتی باز کنیم و تجربه کاربری بهتری را برای مشتریانمان رقم بزنیم».

 

لازم به توضیح است مشکلاتی که کاربران در طی هفته گذشته با آن روبرو شدند، به دلیل جابجایی زیرساخت های فنی بوده که اکنون به صورت کامل برطرف شده است. تیم اسنپ اکسپرس از مشکلات پیش آمده عذرخواهی می کند و از صبر و شکیبایی مشتریان گرامی، سپاسگزار است. برای تمامی مشتریانی که در مدت اخیر با مشکل روبرو شده اند، کد تخفیفی در نظر گرفته شده و پیامک می‌شود.

 

گفتنی است، در حال حاضر، سرویس اسنپ اکسپرس در بیش از ۳۰ شهر فعالیت دارد و از طریق گزینه سوپرمارکت در صفحه نخست اپلیکیشن اسنپ‌فود و گزینه سوپرمارکت در صفحه نخست سوپر اپ اسنپ در دسترس است. همچنین به مانند گذشته ارسال سفارش‌های سوپرمارکتی اسنپ از طریق ناوگان تخصصی اسنپ  صورت می‌گیرد؛ کاربران می توانند برای پیگیری سفارش‌های سوپرمارکتی خود با پشتیبانی اسنپ‌اکسپرس به شماره تماس ۹۶۶۱۲۷۷۷ تماس بگیرند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای دیوار و شیپور تا نماوا

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۰ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
فناپ

پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها توسط فناپ‌تلکام در اهواز اجرا می‌شود

فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر اهواز اجرا می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی شرکت فناپ‌تلکام،
فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم