هشتمین رویداد تخصصی بازاریابی ایران (DM talk) ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود

هشتمین رویداد DM talk در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. (برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.)

 

این رویداد بزرگ حوزه بازاریابی ایران که پیش از این قرار بود در اسفند سال ۱۴۰۰ برگزار شود اما با همه‌گیری سویه جدید ویروس کرونا، به تعویق افتاد، هم‌اکنون در ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت امسال به صورت هیبرید برگزار می‌شود. برگزارکننده این رویداد، رسانه دی‌ام برد است.

 

این رویداد هرساله مخاطبین گسترده‌ای از مدیران بازاریابی و دیجیتال گرفته تا کارشناسان، مدیران عامل و علاقه‌مندان این حوزه دارد و با گردهم‌آوری متخصصان و فعالان موفق حوزه، دانشی تجربی و کاربردی را به این طیف مخاطبین انتقال داده و فضایی برای شبکه‌سازی کامیونیتی مارکترهای ایران را فراهم می‌کند.

 

در هشتمین رویداد DM talk، علی رسولی CMO بازار، مهدی حبیبی CMO اسنپ‌فود، آرش خسرویان مدیر مارکتینگ علی‌بابا، پریسا رحیمی مدیر ایکامرس نستله، کوروش عباسی، مدیر باشگاه مشتریان بانک آینده، فرید شکریه مدیرعامل آژانس تبلیغاتی فورمایند، عادل طالبی مدیرعامل نشر برآیند و موسس تیزلند، عطیه نوری مدیر روابط عمومی گروه اسنپ، روژین نقوی CMO دکترنکست، احسان مهدی‌زاده CMO والکس، الهام وحیدی CMO ایران‌تلنت، پیمان خلیل مدیر سئو باسلام سخنرانی خواهند کرد.

 

همچنین دو پنل گفتگو نیز برگزار خواهد شد که طی آن‌ها مدیران عامل یکتانت، تپسل، صباویژن و دیما و همچنین مدیران بازاریابی دیجیتال دیجیکالا، اسنپ‌تریپ و ازکی با مدیریت آرش برهمند سردبیر ماهنامه پیوست پیرامون مسائل روز تبلیغات دیجیتال ایران بحث خواهند کرد.

 

این رویداد با نام «رشد با اهرم دیجیتال مارکتینگ»، بر روی چالش‌ها و فرصت‌هایی که بازاریابی دیجیتال برای کسب‌وکارها به وجود می‌آورد تمرکز می‌کند و با دعوت از متخصصان موفق حوزه، از دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک اهرم رشد بزرگ سخن می‌گوید. هنوز امکان ثبت نام در این رویداد را دارید.

 

تاریخچه رویداد DM talk

 

این رویداد تا پیش از این ۷ بار برگزار شده است و اولین دوره برگزاری آن هم به خردادماه سال ۱۳۹۷ برمی‌گردد. از همان ابتدا هدف انتقال تجربه، ساختن یک کامیونیتی مشخص در حوزه بازاریابی و رشد و ارتقای سطح دانش در این حوزه بود. در ۷ دوره گذشته مدیران بازاریابی، روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال از برندهای مختلف و بزرگی همچون دیجی‌کالا، علی‌بابا، گروه اسنپ، لندو، ازکی، سامسونگ، تخفیفان، ایران‌تلنت، الوپیک، باسلام، اُکالا، آپ و… ارائه داشته‌اند و تجربیات خود را از کار در این مجموعه‌های موفق به مخاطبان انتقال داده‌اند.

 

رویداد پیشین با ۲۰۰۰ شرکت‌کننده آنلاین رکورد شرکت‌کنندگان DM talk را شکست و به دلیل مشارکت گسترده مخاطبان در پوشش رویداد در شبکه‌های اجتماعی، هشتگ رویداد DM talk به ترند توییتر تبدیل شد. 

 

برگزارکنندگان رویداد دی‌ام تاک ۸ تصمیم گرفته‌اند که این دوره از رویداد به صورت هیبرید (حضوری و آنلاین) برگزار شود تا مخاطبان بیشتری بتوانند از محتوای رویداد بهره ببرند. هشتمین رویداد DM talk در ۲۲ و ۲۳ این ماه، یعنی اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد. برای جزئیات و اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام در این رویداد می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

 

link

مطالب مرتبط

رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

بازار رمزارزها در ایران؛ از رشد محسوس کاربران زن در نوبیتکس تا علاقه اهالی پایتخت به خرید ارز دیجیتال

رفتار کاربران نوبیتکس چه اطلاعاتی در مورد صنعت رمز ارز و دارایی دیجیتال در ایران به ما می‌دهد؟ یکی از مهم‌ترین راه‌های شناخت و بررسی یک صنعت جدید، شناخت کاربران و
رفتار کاربران نوبیتکس چه اطلاعاتی در مورد صنعت رمز ارز و دارایی دیجیتال در ایران به…
دیجی‌کالا

بازگشت دیجی‌کالا به اپ استور با نام مستعار

دیجی‌کالا با نام مستعار News1414 اپلیکیشن نسخه iOS خود را در اپ‌استور اپل قرار داده و هم‌اکنون قابل نصب است. پیشتر دیجی‌کالا با عنوان Diktionary اپلیکیشن خود را در استور اپل
دیجی‌کالا با نام مستعار News1414 اپلیکیشن نسخه iOS خود را در اپ‌استور اپل قرار داده و…
دیجی‌کالا

ناشران برتر کشور را در فروش ویژه کتاب دیجی‌کالا ببینید

فروش ویژه کتاب دیجی‌کالا با حضور ناشران فعال و معتبر بازار کتاب تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. نشر چشمه، نگاه، مرکز، افق، هوپا، نی، میلکان، کوله‌پشتی، نیلوفر،
فروش ویژه کتاب دیجی‌کالا با حضور ناشران فعال و معتبر بازار کتاب تا پایان اردیبهشت ماه…
خبرها

شیوه‌نامه فروش اینترنتی نان به زودی ابلاغ می‌شود

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا) اعلام کرد: پیش‌نویس شیوه‌نامه فروش نان مسطح (سنتی/ صنعتی) به‌صورت غیرحضوری توسط سکوها و فروشگاه‌های اینترنتی، فروش تلفنی و
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا) اعلام کرد: پیش‌نویس شیوه‌نامه فروش نان مسطح (سنتی/ صنعتی) به‌صورت…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم