همکاری آپ و استارتاپ سلامت «مشورپ»؛ درآمد ماهانه ۲ میلیارد تومانی

شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) با برگزاری یک نشست خبری، آمارهایی از همکاری خود با استارتاپ سلامت حال (مشورپ) ارایه داد. همچنین اعلام شد مشورپ از این پس با نام «حال» سرویس‌دهی می‌کند.

علی اکبر فراهانی، مدیرعامل شرکت آسان پرداخت در این نشست خبری گفت از مرداد ۹۸ همکاری با مشورپ آغاز شد و با شیوع کرونا استفاده مردم از آن افرایش یافت. به گفته فراهانی آپ بزرگترین سهام‌دار مشورپ است و از امروز مشورپ به نام «حال» تعییر نام پیدا می‌کند و در دل اپلیکیشن آپ در دسترس است.

امین دولتی مدیرعامل مشورپ گفت اعتماد مدیران آپ به سرویس ما انگیزه پیشرفت‌مان شد.

مدیرعامل آپ ضمن ارایه آمارهایی از مشورپ گفت: «از ۲۰ هزار کاربر به ۴ میلیون کاربر رسیدیم. نزدیک به ۱۷۰۰ پزشک روی این پلتفرم خدمات می‌دهند. با ۳۰۰ مرکز سلامت قرارداد داریم. تمرکز بیشتر روی شهرهای بزرگ و همچنین گرگان است. برخی از این خدمات در کشورهای دیگر همچون ترکیه و امارات نیز ارایه می‌شود. امکان پرداخت اعتباری خدمات برای کاربران را هم از دیروز شروع کردیم. طی سال گذشته از ماهی ۵۰ میلیون تومان درآمد مشورپ، اکنون به ماهانه ۲ میلیارد تومان درآمد از این سرویس رسیده‌ایم.»

مدیرعامل آپ گفت: مشورپ یا «حال» فعلی از طریق سایت خودش نیز سرویس می‌دهد و با اینکه سهامدار عمده ی آن هستیم، محدودیتی برای سرویس‌دهی به سوپراپلیکیشن‌های دیگر و پلتفرم‌های دیگر قائل نیستیم.

امین دولتی مدیرعامل حال (مشورپ) گفت سرویس پرداخت اقساطی نیز برای “حال” آغاز شده است.

به گفته مدیرعامل آپ کسانی که سرویس اعتبار “تالی” آپ را دارند که حدود ۱۱۰ هزار نفر الان عضو هستند، می‌توانند در بخش درخواست اعتبار آپ، درخواست بدهند و از سرویس استفاده کنند. دولتی اعلام کرد تا سقف ۵۰ میلیون تومان مردم می‌توانند از اعتبار برای حال استفاده کنند.

مدیرعامل آپ تصریح کرد به دلیل افزایش تعرفه خدمات پزشکی و شرایط اقتصادی کشور سرویس پرداخت اعتباری را برای مشورپ (حال) راه‌اندازی کرده‌اند.

دولتی در رابطه با نحوه KYC پزشکان در این پلتفرم بیان کرد: احراز هویت پزشکان از طریق API وزارت بهداشت انجام می‌شود، اما از ۳ سال پیش از طریق روش‌های دیگری نیز پس از طی فرآیندی سخت‌گیرانه پزشک را تایید می‌کنیم و تضمین صحت پزشک را به کاربر می‌دهیم.

مدیرعامل آپ گفت: «حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد افت مراجعه به حال (مشورپ) را از زمان پیک کرونا شاهد بودیم، اما نه برابر آمار پیش از کرونا.» فراهانی با اشاره به تسهیل دسترسی به خدمات پزشکی برای مردم به کمک سرویس‌های سلامت آنلاین، تصریح کرد: به غیر از افزایش مراجعه کاربران، موضوع گسترش دسترسی به خدمات پزشکی توسط این استارتاپ‌ها بسیار مهم است؛ به خصوص در حوزه سلامت روان. الزاما افرادی که اکنون از طریق حال از خدمات مشاوره روانپزشکی استفاده می‌کنند، کسانی نیستند که پیش‌تر به روان‌پزشک مراجعه می‌کردند. تجربه معطل نشدن و در خانه ماندن نیز روند رو به رشدی است. ما از درخواست‌های زیاد پیک کرونا فروکش کرده‌ایم، اما باز هم مراجعه به حال (مشورپ) با شرایط پیش از کرونا قابل مقایسه نیست.

محمدرضا اسکندریون رییس هیات مدیره آپ در این مراسم گفت: «در اپلیکیشن آپ ما حدود ۲۰ میلیون اکتیو یوزر داریم. هر زمان یک سرویس جدید رونمایی می‌کنیم، مقاومت‌هایی در برابر ما وجود دارد. ما صرفا یک پلتفرم هستیم؛ نه داروخانه داریم و نه بیمارستان. بخش عمده‌ای از پزشکان ما در شهرستان‌ها هستند. گاها تجربه تلخی در سرویس‌های دیگرمان داشتیم، اما حال (مشورپ) تاکنون تجربه موفق بوده است.»

link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای دیوار و شیپور تا نماوا

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۰ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
فناپ

پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها توسط فناپ‌تلکام در اهواز اجرا می‌شود

فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر اهواز اجرا می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی شرکت فناپ‌تلکام،
فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم