علی‌بابا نماینده رسمی فیفا برای فروش تور جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر شد؛ شروع قیمت از ۷۰ میلیون تومان

به گزارش استارتاپ۳۶۰ نشست خبری معرفی علی‌بابا به عنوان نماینده انحصاری فیفا در ایران برای فروش پکیج و تورهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در دفتر این شرکت در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

در این مراسم یکی از مدیران علی‌بابا عنوان کرد مهم‌ترین مساله جام‌جهانی این دوره موضوع اقامت مسافران است. به گفته او به غیر از تورهای پکیج شده، امکان خرید تورهای شخصی‌سازی شده هم از علی‌بابا برای جام جهانی وجود دارد.

علی‌اکبر سلطان‌لو، مدیر مرکز پشتیبانی علی‌بابا اعلام کرد یک تیم ۶۰ نفره را به‌منظور پشتیبانی از تورهای جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر تدارک دیده‌اند تا به سوالات و نیازهای مشتریان پاسخ بدهند.

علی‌بابا توانسته نمایندگی انحصاری فروش بلیت بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از سوی فیفا کسب کند

در بخش دیگری از این مراسم، مجید حسینی نژاد، هم موسس و مدیرعامل علی‌بابا گفت: «معمولا هیچ آژانسی زنده از جام‌جهانی بیرون نمی‌آید. به حدی شلوغی و محدودیت اقامت در کشور میزبان وجود دارد که معمولا نارضایتی برای افراد به وجود می‌آید. امسال تمامی اقامتگاه‌ها در اختیار فیفا است و از طریق سیستم آنها فروخته می‌شود. ما نمایندگی فیفا را برای فروش تور جام جهانی ۲۰۲۲ اخذ کردیم.» به گفته حسینی‌نژاد این کار چالش بزرگی برای علی‌بابا است.

مدیرعامل علی‌بابا در رابطه با قیمت تورهایی که قرار است از طریق این پلتفرم به عموم عرضه شود، بیان کرد: پکیج هر بازی از ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان تا ۱۱۰ میلیون و برای ۳ بازی ۲۱۰ میلیون تومان تمام می‌شود. ما دسترسی به هتل ۳ ستاره نداریم و هتل‌های ۴-۵ ستاره داریم. این هزینه‌ها شامل تور لیدر و اقامت و وعده غذایی صبحانه است.

حسینی نژاد در رابطه با استفاده از ظرفیت منطقه آزاد کیش برای جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: هنوز خبری از کمک کیش نیست و امروز فقط ایرلاین قطر را برای سفر به دوحه داریم. به گفته او از همین امروز فروش پکیج‌های تور علی‌بابا آغاز شده است.

حسینی‌نژاد گفت برای هر پکیج ۳۰ نفره تورهای جام‌جهانی‌شان تور لیدر به قطر اعزام می‌کنند. حسینی‌نژاد تصریح کرد: فروش تورهای جام جهانی سود چندانی برای علی‌بابا ندارد و چالش بسیار سخت و بزرگی است که من دوستش دارم و فکر می‌کنم اگر زنده از آن بیرون بیاییم می‌توانیم قدم‌های بزرگتری را برداریم.

حسینی نژاد گفت در حال حاضر ۳ هزار عدد تیکت بازی‌‌های مختلف را در اختیار دارند و مردم می‌توانند بلیت بازی هر کشوری را که تمایل دارند از علی‌بابا خریداری کنند. او‌ گفت قانون فیفا این است که برای یک بازی دو شب اقامت باید باشد.

مدیرعامل علی‌بابا اعلام کرد امروز ما به ارز نیمایی دسترسی نداریم. اگر دسترسی پیدا کنیم ۲۰ درصد می‌توانیم قیمت‌ها را کاهش دهیم.

link

مطالب مرتبط

فناپ

پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها توسط فناپ‌تلکام در اهواز اجرا می‌شود

فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر اهواز اجرا می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی شرکت فناپ‌تلکام،
فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…
دیوار

پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید

مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور»،‌ با اشاره به سابقه این ماجرا گفت: دیوار از ۱۸
مدیرعامل دیوار در واکنش به انتشار خبری با عنوان «هشدار وزارت راه و شهرسازی مبنی بر…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم