دوره ۲۱ قسمتی آموزش فروش دیدار (رایگان)

آموزش دیدن و یاد گرفتن، جزء اصلی زندگی افراد موفق است. این افراد حتی اگر در زمینه‌ای مهارت بالایی هم داشته باشند، باز هم دنبال یاد گرفتن چیزهای جدید هستند. فروشندگی هم از این قاعده مستثنی نیست. یک فروشنده خوب همیشه به دنبال یاد گرفتن مهارت‌های جدید است تا بهتر با مشتریان ارتباط برقرار کرده و فروشش را بالا ببرد.

اگر تازه وارد عرصه فروشندگی شده‌اید یا مدتی‌ است در این زمینه مشغول هستید اما می‌خواهید مهارت‌هایتان را تقویت کنید و به دنبال یک دوره آموزشی خوب و مفید می‌گردید، شرکت دیدار یک دوره آموزشی متشکل از ۲۱ درس برای آموزش مهارت‌های فروش ارائه می‌دهد که برای فروشنده‌های مختلف در کسب وکارهای متفاوت، مفید است.

 

در دوره آموزش مهارت‌های فروش دیدار چه چیزهایی یاد می‌گیریم؟

 

امروزه دیگر روشهای سنتی فروش جوابگو نیست. برای اینکه فروش‌تان را بالا ببرید و رقبایتان را کنار بزنید، باید مهارت‌های جدید فروشندگی را یاد بگیرید و خودتان را آپدیت کنید تا از بازار عقب نیفتید. شاید در قدیم وقتی از کسی می‌پرسیدید فروشندگی چیست، می‌گفت فروش محصول به مشتری و پول گرفتن از او. اما الان این تعریف به هیچ‌ وجه مناسب نیست. در دنیای امروز، فروش حرفه‌ای یعنی کمتر حرف بزنید و بیشتر به حرف‌های مشتری گوش دهید تا متوجه نیاز یا مشکلش بشوید، سپس محصول یا خدمات‌تان را به صورت راه‌حلی برای مشکلش به او ارائه دهید، و پس از فروش هم پیگیری کنید تا مشکلی نداشته باشد. به این ترتیب به یک فروشنده موفق تبدیل می‌شوید و فروش‌تان را به طور شگفت‌انگیزی بالا می‌برید.

 

اما ماجرا به این سادگی‌ها هم نیست. برای عبور از هر مرحله، باید مهارت‌های مناسبی را کسب کنید و به کمک آنها با موفقیت به مرحله بعد بروید و در نهایت رضایت مشتری را جلب کنید، که مهمترین فاکتور برای افزایش فروش است.

 

در دوره آموزش فروش دیدار، بیش از ۲۰ مهارت فروش به شما آموزش داده می شود که به آسانی آنها را در فروش پیاده می‌کنید و به فروشنده موفق و حرفه‌ای تبدیل می‌شوید. وقتی درسهای این دوره را یاد بگیرید، کلا دیدتان نسبت به فروش و فروشندگی عوض می‌شود. دیگر خودتان را یک فروشنده نمی‌بینید، بلکه یک پزشک می‌بینید که مشتری مثل بیمار است و می‌خواهید به او کمک کنید تا مشکلش را حل کنید. به جای فروش محصول به مشتری، راه‌حل مشکلش را برایش تجویز می‌کنید.

در دوره آموزش فروشندگی دیدار متوجه می‌شوید که مهارت‌های فروش فقط برای فروش محصول یا خدمات به کارتان نمی‌آید، بلکه به کمک آنها، در تمام ابعاد مختلف زندگی‌تان تحول ایجاد می‌کنید.

کریس کرافت مدرس موفقی است که بیش از ۸۰ هزار نفر را در زمینه فروشندگی و مدیریت، آموزش داده است. دوره فروشندگی کریس کرافت یکی از جدیدترین و معتبرترین دوره های آموزشی است که فروشنده‌های موفق در سراسر دنیا از آن استفاده کرده و در کارشان موفق شده‌اند. دیدار هم در این درسنامه از آموزش فروش و فروشندگی کریس کرافت کمک گرفته است تا یک دوره کامل، جامع، و مدرن را ارائه دهد که به تمام نیازهای افراد برای تبدیل شدن به فروشنده موفق پاسخ می‌دهد.

این دوره در عین حال که از نظرات علمی کریس کرافت استفاده می‌کند، آنها را با لحنی ساده همراه با مثالهای فراوان ارائه می‌دهد تا فهم‌شان برای خواننده راحت‌تر و ملموس‌تر باشد.

 

 

خلاصه بخشها و درسهای دوره آموزش فروش دیدار

 

این دوره به ۷ بخش تقسیم می‌شود که عبارتند از:

  1. اصول اولیه فروش
  2. برقراری ارتباط با مشتری
  3. شناخت نیازها و مشکل مشتری
  4. تجویز راه‌حل به جای فروش محصول
  5. مدیریت مخالفت‌های مشتری
  6. بستن معامله
  7. سنجش عملکرد

 

۲۱ درس آموزش مهارتهای فروش در ۷ بخش ارائه شده که با مطالعه آنها به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل می‌شوید که از فروش لذت می‌برد. این درس‌ها طوری طراحی شده‌اند که گام به گام پیش می‌روند تا مطالب مختلف به خوبی در ذهن خواننده جا بیفتند. اما اگر احساس کردید به یک بخش بیشتر نیاز دارید، لازم نیست حتما درس به درس پیش بروید، مستقیما به درس مورد نظرتان بروید و آن را مطالعه کنید.

 

این درسنامه به درد چه کسانی می‌خورد؟

 

دوره فروش حرفه ای دیدار برای هر نوع کسب‌وکاری مفید است. فرقی نمی‌کند چه می‌فروشید، تازه کار هستید یا باتجربه. یادگیری اصول فروشندگی که در این دوره ارائه می‌شود، حتما برایتان مفید خواهد بود.

با این حال، اگر جزء افراد زیر هستید، توصیه می‌‌کنیم که حتما این دوره رایگان آموزش مهارت‌های فروش دیدار را از دست ندهید.

  • اگر تازه می‌خواهید وارد عرصه فروشندگی شوید و تجربه‌ای ندارید
  • اگر در این حوزه فعالیت می‌کنید، اما می‌خواهید مهارت‌هایتان را تقویت کرده و به یک فروشنده موفق و حرفه‌ای تبدیل شوید
  • اگر می‌خواهید فروش حضوری موفق‌تری داشته باشید و درآمدتان را افزایش دهید
  • اگر می خواهید از تمام فرصتهای فروش استفاده کنید و یک تحول اساسی در فروش و درآمدتان ایجاد کنید
  • اگر می‌خواهید تسلط کافی به مفاهیم مدرن فروش داشته باشید و راز موفقیت کسب‌وکارهای موفق در سراسر دنیا را بدانید و آنها را به دیگران هم یاد بدهید
  • و ….

پیشنهاد می‌کنیم این درسنامه را از دست ندهید. چون تکنیک‌ها و مهارت‌هایی را آموزش می‌دهد که به کمک آنها ظرف مدت کوتاهی، می‌توانید فروش‌تان را چند برابر کنید.

این دوره درسنامه کاملی برای فروش و فروشندگی است. در این دوره مهارت‌های ساده اما مهمی را یاد می‌گیرید که هر کسی برای برقراری ارتباط با مشتری و فروش محصول یا خدماتش به آنها نیاز دارد.

 

هر چیزی که برای تبدیل شدن به فروشنده موفق نیاز است، در این دوره به صورت کاملا رایگان در اختیارتان قرار گرفته است. فقط کافیست فایل pdf این درسنامه را دانلود کنید و با بکارگیری نکاتی که مطرح شده، به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شوید، فروش تان را متحول کنید و رقبایتان را کنار بزنید.

 

 

لینک شرکت در دوره آموزش فروش دیدار : https://didar.me/sales-training/

link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ماجرای دیوار و شیپور تا نماوا

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۰ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
فناپ

پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها توسط فناپ‌تلکام در اهواز اجرا می‌شود

فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر اهواز اجرا می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی شرکت فناپ‌تلکام،
فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

آموزش و آگاهی در آکادمی نوبیتکس

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه شده، اما ورود به این بازارها برای افراد تازه‌کار، چالش‌برانگیز و پیچیده است و
رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال منجر به توجه بسیاری از افراد و کسب‌وکارها به این حوزه…
ایرانسل

حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد. به گزارش روابط عمومی
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم