سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من پلی‌استیشن جایزه می‌دهد

کاربران سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، با استفاده از خدمات موجود در بخش «سرویس‌های طلایی» این اپلیکیشن، در قرعه‌کشی سه دستگاه پلی‌استیشن۵ شرکت می‌کنند.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، شرکت‌کنندگان در جشنوارۀ «پلی‌استیشن سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من»، به قید قرعه، پلی‌استیشن۵ جایزه می‌گیرند.

 

مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای شرکت در این جشنواره، می‌توانند با نصب سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من» و مراجعه به بخش «سرویس‌های طلایی» در این سوپراپلیکیشن، از خدمات موجود در این بخش استفاده و امتیاز کسب کنند.

 

فرصت شرکت در این جشنواره تا ۳۰ مهر ۱۴۰۱ است. کاربران سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، با خرید و استفاده از هر یک از خدمات مذکور، یک امتیاز دریافت می‎کنند. کسب امتیاز بیشتر، شانس برنده شدن در جشنواره را افزایش می‌دهد.

 

از جمله خدمات فعلی موجود در بخش «سرویس‌های طلایی» سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، می‌توان اسنپ، اسنپ‌فود، پیشواز، اسنپ‌مارکت، اعتبار بانکی، پستِکس، اسنپ هتل، بیمه بازار، اسنپ اکسپرس، بازیگوشی و اسنپ‌فلایت را نام برد.

 

ایرانسل با هدف کمک به رشد و توسعۀ کسب‌وکارهای دیجیتال، امکان حضور این کسب‌وکارها در سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، یکی از پربازدیدترین اپلیکیشن‌های ایرانی را فراهم کرده است. صاحبان کسب‌وکار که علاقه‌مند به معرفی خدمات‌شان به کاربران این سوپراپلیکیشن هستند، می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خود، به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/p/292874/p مراجعه کنند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

مرکز نوآوری پلنت گزارش عملکرد خود را در سال ۱۴۰۲ منتشر کرد

شبکه نوآفرینی سرآمد با نام تجاری پلنت، در خرداد ماه ۱۳۹۸ با استقرار در کارخانه نوآوری آزادی راه‌اندازی شد. پلنت به عنوان مرکز نوآوری در صنعت بیمه نقش نقطه اتصال
شبکه نوآفرینی سرآمد با نام تجاری پلنت، در خرداد ماه ۱۳۹۸ با استقرار در کارخانه نوآوری…
دیوار

دیوار و شیپور باز هم تهدید شدند

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری بازار مسکن همراه نیستند و در صورت عدم همراهی، باید مانع فعالیت این دو سایت شد. به
اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری…
داتینرمزارزها و فین‌تک

در راستای توانمندسازی مالی صورت گرفت: ارائه طرح تسهیلاتی «پیش‌درآمد» بدون کارمزد

سومین طرح تسهیلاتی ویپاد، ترابانک پاسارگاد به نام «پیش‌درآمد» در راستای توانمندسازی مالی در دسترس عموم قرار گرفت. ویپاد پس از طرح تسهیلاتی «برآیند» با سقف پنجاه
سومین طرح تسهیلاتی ویپاد، ترابانک پاسارگاد به نام «پیش‌درآمد» در راستای توانمندسازی مالی در دسترس عموم قرار گرفت.…
تپسی

گزینه «عجله ندارم» هم از تپسی حذف شد

تپسی اعلام کرد گزینه «عجله ندارم» به ‌دستور قضایی از ابتدای هفته جاری از این تاکسی اینترنتی حذف شده است. پس از فشار سازمان تعزیرات حکومتی به اسنپ و تپسی در بهمن ماه
تپسی اعلام کرد گزینه «عجله ندارم» به ‌دستور قضایی از ابتدای هفته جاری از این تاکسی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم