عذرخواهی لندو از مشتریان؛ دلجویی می‌کنیم

طی چند روز اخیر و براساس توییت‌ها و پست‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، کاربران لندو می‌گویند علی‌رغم پرداخت اقساط اعتبار دریافت شده خود به لندو، پیامک‌هایی مبنی بر بدهکاری بانکی و تاخیر در پرداخت اقساط خود از بانک آینده دریافت کرده‌اند.

 

اکنون لندو با ارسال اطلاعیه‌ای به اعتراض کاربران خود پاسخ داده است. متن پاسخ لندو به شرح زیر است:

 

پس از مشکلات پیش‌آمده برای برخی از مشتری‌ها در فرایند تسویه وام لندو با بانک آینده، تمام تلاش‌مان را کردیم تا مشکل را در سریع‌ترین حالت ممکن برطرف و از آن‌هایی که در این بازه زمانی دچار مشکل شدند، دلجویی کنیم. لازم است برای شفاف شدن اذهان مشتری‌‌های گرامی و سایر عزیزان توضیحاتی را درباره این مشکل ارائه دهیم.

در بخش مالی لندو، ۳ نوع حساب وجود دارد؛ حساب وام مشتری‌ها، حساب اقساط پرداختی مشتری‌ها و حساب درآمد لندو. طبق توافق انجام شده با بانک، لندو به ۲ حساب اول دسترسی ندارد. در نتیجه از لحاظ عملیاتی، لندو به هیچ وجه امکان برداشت از اقساط پرداختی مشتری‌ها یا وام آن‌ها را ندارد.

روند تسویه اقساط مشتریان بر اساس گزارش‌های لندو به بانک است که در پنل‌های مشخصی‌ صورت می‌گیرد. متاسفانه از ۱۵ خرداد تا ۱۱ مرداد ماه امسال در حساب‌های نزد بانک، در ‌اقساط حدود ۴ هزار نفر از مشتری‌هایی که قسطی پرداخت نکرده بودند، مغایرتی با مشتریانی که در همین بازه قسط خود را پرداخت کردند، به وجود آمد.

به محض اطلاع از این مغایرت سیستمی، اولویت مجموعه لندو حل و اصلاح مشکل پیش‌آمده بود. با پیگیری‌های مستمر لندو و همکاری بانک تا به امروز حدود ۸۰ درصد از موارد برطرف شده و حداکثر طی چند روز آینده سایر موارد نیز اصلاح خواهند شد. همچنین برای مشتریانی که نمره اعتبار آن‌ها بر اثر این مشکل تغییر کرده است، در حال مذاکره هستیم تا اصلاح شود.

علیرغم عدم دسترسی لندو به حساب‌های ذکر شده، این شرکت وظیفه خود می‌داند تا از مشتری‌هایی که دچار این مشکل شدند، عذرخواهی کرده و از آن‌ها دلجویی کند. به‌زودی و بعد از اصلاح موارد باقی‌مانده، در پکیج‌های مختلفی از مشتری‌های گرامی دلجویی خواهیم کرد؛ از جمله این پکیج‌ها می‌توان به حذف کارمزد لندو در وام‌های بعدی اشاره کرد.

لندو با هدف تسهیل دسترسی عموم به وام خرد، در سال ۱۴۰۱ به‌طور میانگین، ۷۰ درصد رشد ماهانه داشته است؛ همچنین برای خدمات‌دهی راحت‌تر به هم‌میهنان عزیز حتی در دورافتاده‌ترین نقاط کشور، به عنوان تنها برند فین‌تک ایرانی روند وام‌دهی خود را تماما آنلاین کرده‌ایم. در مرداد ماه موفق شدیم رکورد روزانه ۳۹ میلیارد تومان درخواست وام را در حوزه لندتک کشور ثبت کنیم. همچنین برای راحتی هرچه بیشتر متقاضیان از هفته گذشته ۷۰۰ هزار تومان کارمزد وام را کاهش دادیم؛ در نهایت تمام تلاش این تیم بزرگ ۴۰۰ نفره لندو، راحتی ثبت درخواست وام و افزایش قدرت خرید مشتریان است.

 

امیدواریم که این اطلاعات ارائه شده، سوء تفاهم‌های اخیر را برطرف کرده باشد و در آینده بتوانیم بهتر از گذشته، خدمات وام خرد آنلاین را به مشتری‌های عزیزمان ارائه دهیم.

link

مطالب مرتبط

خبرها

در پنل نقش زیرساخت‌های نوآوری مطرح شد: فضای شبکه‌سازی را گسترش دهید

در نخستین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ پنلی با عنوان «نقش زیرساخت‌های نوآوری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و مراکز هم‌آفرینی» برگزار شد. سیزدهمین دوره
در نخستین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ پنلی با عنوان «نقش زیرساخت‌های نوآوری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان…
خبرها

اسنوا ونچرز و شرکت فناوری‌های پیشرفته آسیا، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

اسنوا ونچرز، به‌عنوان بازوی سرمایه‌گذاری گروه انتخاب در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ چند تفاهم‌نامه‌ همکاری با شرکت‌های مختلف امضا کرد. به گزارش ستاد خبری اینوتکس
اسنوا ونچرز، به‌عنوان بازوی سرمایه‌گذاری گروه انتخاب در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ چند تفاهم‌نامه‌ همکاری با شرکت‌های…
خبرها

پنجره اکوسیستم استارتاپی کشور در حال بسته شدن است

در دومین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، پنلی با عنوان «وقتی نوآوری امیدآفرین می‌شود» در استیج اینوتکس برگزار شد. در این پنل «حمید محمدی» بنیان‌گذار دیجی‌‌کالا،
در دومین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، پنلی با عنوان «وقتی نوآوری امیدآفرین می‌شود» در استیج اینوتکس…
کافه بازار

مدیرعامل کافه‌بازار اعلام کرد این شرکت طی ۲ ماه ۲۰۰ میلیون تومان باگ بانتی پرداخته است

شهاب خدابخش، مدیرعامل کافه‌بازار اعلام کرد که بازار از زمان افزایش سقف باگ بانتی خود به یک میلیارد تومان، تا امروز ۲۰۰ میلیون تومان باگ بانتی پرداخته است. پیشتر
شهاب خدابخش، مدیرعامل کافه‌بازار اعلام کرد که بازار از زمان افزایش سقف باگ بانتی خود به…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ دیدگاه. Leave new

  • با سلام و وقت بخیر
    من از طریق لندو وامی گرفتم و حدود ۳ ماهه از شروع اقساط میگذره و من هم همه رو به موقع پرداخت کردم.ولی متاسفانه در سیستم اعتبارسنجی بانک آینده برای من بدهی خورده.از لندو پیگیری کردم و میگوین در حال رفع هستن ولی قریب به دو هفته میشه و حل نشده.دستمون به هیچ جا بند نیست

    پاسخ
  • الهام محلوجیان
    مهر ۱۸, ۱۴۰۱ ۲:۵۳ ب٫ظ

    سلام
    من هم حدود یک ماه هست از پشتیبانی و مدیرعامل لندو آقای امیر رنجبر پیگیر این موضوع هستم و متاسفانه هیچ نتیجه ای نگرفتم
    نه تنها عذرخواهی صورت گرفته بلکه هنوز در سیستم اعتبارسنجی بانکی بدهی قسط معوقه دارم
    واقعا متاسفم برای این شرکت

    پاسخ
  • من دارم قسط هامو پرداخت میکنم ولی نمی‌دونم چرا من باید بدهکار بانکی باشم حتی یه قسط منو دزدید لندو حروم خور

    پاسخ
  • همش کلاه برداری
    من سرم بد جور اینجا کلاه رفته
    بعد از واریز وجه دیگه به شما جواب نمی‌دن
    الکی شما رو به بازی میگیرن
    الکی میگن مدارک تکمیل نیست یا ها بهانه ای که الاف کنن و پولتون دست اینا بمونه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم