تپسی به رانندگان خود سهام واگذار می‌کند

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی در برنامه تلویزیون اینترنتی بورسان از واگذاری سهام به رانندگان این شرکت خبر داد. این طرح اثر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار تپسی خواهد داشت.

مدیرعامل تپسی با اشاره به اینکه این طرح برای رقبا قابل اجرا نیست گفت واگذاری سهام به رانندگان مزیت خاص تپسی خواهد بود و نمونه‌های موفقی در دنیا وجود دارد که حتی در آغاز به کار سرویس از این طرح استفاده کرده‌اند.

به گفته منشی‌پور یک نمونه موفق در آمریکای جنوبی بوده است. منشی‌پور تصریح کرد: «یکی از مشاوران ما می‌گفت استقبال به گونه‌ای بوده که اتحادیه‌های رانندگان در شهرهای مختلف درخواست می‌دادند که فعالیت‌تان را در شهر ما آغاز کنید.»

مدیرعامل تپسی با بیان اینکه این اقدام به نوعی برد برد برای راننده و شرکت است گفت: راننده هر چه بیشتر در سیستم فعال باشد، سهم بیشتری می‌گیرد و همزمان با فعالیتش بر ارزش سهم اثر مثبت می‌گذارد.

به گفته منشی‌پور این طرح چسبندگی و وفاداری در رانندگان ایجاد می‌کند؛ پس طبیعتا وقتی راننده سهام دارد به نوعی کسب‌وکار متعلق به اوست، پس بر افزایش فعالیت راننده در سیستم و به تبع افزایش سفر موثرخواهد بود.

میلاد منشی‌پور گفت: «در مثال آمریکای جنوبی آن قدر رانندگان حس نزدیکی و به نوعی مالکیت دارند که شکایت‌هایشان از جنس ایده و راهکار برای بهتر شدن است.»

منشی‌پور گفت: آنچه انگیزه اصلی ما برای این کار بود و باعث شد تلاش کنیم و به نوعی بجنگیم تا محدودیت‌های سهم را برداریم این بود که معتقدیم رانندگان تپسی به عنوان صاحبان اصلی این کسب‌وکار که بیشترین سهم را در ساخت این شرکت داشتند، بتوانند سهام‌دار باشند و اثر فعالیت خودشان را به صورت ملموس دریافت کنند.

مدیرعامل تپسی اعلام کرد فاز نخست این طرح در بهار ۱۴۰۲ اجرایی خواهد شد. او تصریح کرد کلیت طرح این است که هر راننده‌ای که بیشتر در سیستم تپسی فعال باشد، به تبع سهم بیشتری می‌گیرد؛ فعلا جزئیات بیشتری را افشا نخواهم کرد.

link

مطالب مرتبط

دیوار

کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟

۹۲ درصد تلویزیون‌ها و ۸۷ درصد لپ‌تاپ‌هایی که در سال گذشته در دیوار آگهی شده‌اند، اقلام دست دوم بوده‌اند. خریدوفروش این دستگاه‌ها معادل جلوگیری از انتشار ۹۳
۹۲ درصد تلویزیون‌ها و ۸۷ درصد لپ‌تاپ‌هایی که در سال گذشته در دیوار آگهی شده‌اند، اقلام…
علی‌بابا

رکورد سفرهای نوروزی متعلق به کدام شهرها است؟

شرکت سفرهای علی‌بابا با انتشار آمار مربوط به سفر کاربرانش در تعطیلات نوروز، شهرهای تهران، مشهد، شیراز و جزیره کیش را پرنقش‌ترین شهرهای ایران در سفرهای داخلی اعلام
شرکت سفرهای علی‌بابا با انتشار آمار مربوط به سفر کاربرانش در تعطیلات نوروز، شهرهای تهران، مشهد،…
ایرانسل

آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، با حضور ایرانسل توسط رئیس‌جمهوری، برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی افتتاح شد. به گزارش روابط
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، با حضور ایرانسل توسط رئیس‌جمهوری، برای…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

واریز و برداشت دای (DAI) و یو اس دی (USDC) با کارمزد کمتر در نوبیتکس

امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI)  و یو اس دی سی (USDC) در شبکه آربیتروم و پالیگان، کارمزد نقل و انتقال این رمزارزها در نوبیتکس راه کاهش داد. شبکه آربیتروم
امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI)  و یو اس دی سی (USDC) در…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم