ارزهای دیجیتال BONE و MAGIC در آبان‌تتر لیست شدند

دو ارز دیجیتال بن شیبا سواپ (BONE) و ترژر دائو (MAGIC) به تازگی در صرافی آبان‌تتر لیست شده‌اند. کاربران گرامی می‌توانند هم‌اکنون با مراجعه به سایت صرافی و تکمیل مراحل ثبت نام و احراز هویت خود در سایت صرافی آبان‌تتر، به معامله این ارزهای دیجیتال بپردازند.

ارز دیجیتال بن شیبا سواپ (Bone ShibaSwap)

ارز دیجیتال بن شیبا سواپ که به صورت اختصاری با علامت تجاری BONE نشان داده می‌شود، یک توکن حاکمیتی در اکوسیستم شیبا سواپ ShibaSwap است. دارندگان این توکن می‌توانند در رای‌گیری‌های این اکوسیستم شرکت کنند. 

حداکثر میزان عرضه این توکن برابر با ۲۳۰ میلیون واحد خواهد بود. بنیان‌گذاران این پروژه، همان بنیان‌گذاران شیبا اینو (Shiba Inu) هستند.

چیزی که پلتفرم شیبا سواپ را منحصر به فرد کرده است، گردهمایی ارزهای دیجیتال SHIB، LEASH و BONE  در این پلتفرم است. پلتفرم ShibaSwap به کاربران خود این امکان را می‌دهد که از توکن‌های DIG (ارائه نقدینگی)، BURY (سهام) و SWAP استفاده کنند و همچنین به NFTهای آینده و ابزارهای اضافی نیز دسترسی داشته باشند.

ارز دیجیتال BONE درحال حاضر رتبه ۱۰۴ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است و قیمتی در حدود ۱.۵ دلار دارد. این ارز دیجیتال به تازگی به لیست صرافی آبان‌تتر اضافه شده است و کاربران محترم می‌توانند با مراجعه به سایت این صرافی به خرید و فروش BONE بپردازند.

ارز دیجیتال مجیک (MAGIC)

مجیک (MAGIC)، توکن بومی پلتفرم ترژر دائو (Treasure DAO) است. این پلتفرم در واقع یک اکوسیستم NFT غیرمتمرکز است که بر روی شبکه آربیتروم اجرا شده است. پروژه‌های ترژر هم از نظر اقتصادی و هم از نظر روایت به یکدیگر و به توکن MAGIC مرتبط می‌شوند.

توکن مجیک (MAGIC) بر روی لایه دوم آربیتروم و هم به شکل توکن ERC-20 در لایه اول شبکه اتریوم موجود است. توکن مجیک در حال حاضر رتبه ۱۲۴ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است و قیمتی در حدود ۱.۳۲ دلار دارد. تعداد کل توکن‌های مجیک نزدیک به ۳۵۰ میلیون واحد است. این ارز دیجیتال به تازگی به لیست صرافی آبان‌تتر اضافه شده و کاربران محترم می‌توانند با مراجعه به سایت این صرافی، به خرید و فروش MAGIC بپردازند.

خرید BONE و MAGIC در آبان‌تتر

در کنار بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال متنوع، هم‌اکنون برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال BONE و MAGIC، می‌توانید با مراجعه به سایت صرافی آبان‌تتر و تکمیل مراحل ثبت نام و احراز هویت خود در کمتر از ۳۰ دقیقه، بدون هیچگونه محدودیتی به معامله ارزهای دیجیتال مورد نظر خود بپردازید. به علاوه، تیم پشتیبانی آبان‌تتر به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات احتمالی شما خواهد بود.

 
link

مطالب مرتبط

اسنپ

پاندمی کرونا منجر به تحول در صنعت خرده‌فروشی شد

رامین لایقی، مدیرعامل «اسنپ ‌گروسری» اعلام کرد در حال حاضر روزانه حدود ۱۰۰ هزار سفارش در اسنپ گروسری ثبت می‌شود. اسنپ گروسری ترکیب دو سرویس اسنپ مارکت و اسنپ
رامین لایقی، مدیرعامل «اسنپ ‌گروسری» اعلام کرد در حال حاضر روزانه حدود ۱۰۰ هزار سفارش در…
خبرها

در پنل نقش زیرساخت‌های نوآوری مطرح شد: فضای شبکه‌سازی را گسترش دهید

در نخستین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ پنلی با عنوان «نقش زیرساخت‌های نوآوری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و مراکز هم‌آفرینی» برگزار شد. سیزدهمین دوره
در نخستین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ پنلی با عنوان «نقش زیرساخت‌های نوآوری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان…
خبرها

اسنوا ونچرز و شرکت فناوری‌های پیشرفته آسیا، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

اسنوا ونچرز، به‌عنوان بازوی سرمایه‌گذاری گروه انتخاب در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ چند تفاهم‌نامه‌ همکاری با شرکت‌های مختلف امضا کرد. به گزارش ستاد خبری اینوتکس
اسنوا ونچرز، به‌عنوان بازوی سرمایه‌گذاری گروه انتخاب در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ چند تفاهم‌نامه‌ همکاری با شرکت‌های…
خبرها

پنجره اکوسیستم استارتاپی کشور در حال بسته شدن است

در دومین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، پنلی با عنوان «وقتی نوآوری امیدآفرین می‌شود» در استیج اینوتکس برگزار شد. در این پنل «حمید محمدی» بنیان‌گذار دیجی‌‌کالا،
در دومین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، پنلی با عنوان «وقتی نوآوری امیدآفرین می‌شود» در استیج اینوتکس…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم