نازنین دانشور موسس تخفیفان مدیریت این شرکت را واگذار و مهاجرت کرد

به گزارش آی‌تی‌ایران، نازنین دانشور، یکی از معدود زنان مدیر شرکت‌های استارتاپی در ایران به دلایل شخصی و همچنین مشکلات کشور تصمیم به مهاجرت از ایران گرفت. او که مدیرعامل یکی از بزرگترین سرویس‌دهنده‌های حوزه تخفیف، کش‌بک و سرویس‌های افزایش قدرت خرید مردم یعنی تخفیفان و نت‌برگ بود مدیریت تیم خود را به احسان جهانی سپرده است. او در گفت‌وگو با آی‌تی ایران تاکید می‌کند که در کنار احسان جهانی، نگین دانشور هم حضور پررنگی مانند گذشته در مدیریت تیم خواهد داشت.

 

نازنین دانشور در مورد دلیل مهاجرت خود به آی‌تی‌ایران گفت: «ماجرای مهاجرت این روزها اتفاق غریبی نیست، اما این تصمیم چند زاویه برای من داشت. اولین شخصی و به خاطر شرایط کشور بود که باعث شد به دلیل شیوع کرونا آن را به تعویق بی‌اندازم. شیوع این بیماری ضربه بزرگی به کسب‌وکارها زد. من قبل از شیوع کرونا تصمیم به مهاجرت داشتم، ولی داستان شرکت، تیم، سهامداران و مسیری که تیم تا به آنجا آمده بودو رشدی که داشت، باعث شد این تصمیم را به تعویق بی‌اندازم و از شرکت جدا نشوم.»

 

او ادامه داد: «بنابراین در کنار تیم ایستادم تا تخفیفان در مسیر جدید خود قرار بگیرد و شرایط برایش ثابت شود و در واقع بتواند جایگاه خودش را پایدار کند. ما توانستیم در این مدت وارد حوزه‌های جدید کاری شویم و تخفیفان را از گزند تعطیلی دور کنیم. در واقع ما شرایط کرونا را با موفقیت رد کردیم و توانستیم جایگاه خود را به عنوان مارکت‌لیدر حفظ کنیم و وارد فضای فین‌تکی جدید شویم.»

 

او تاکید می‌کند که تخفیفان در حال حاضر از تمام رقبا در این حوزه جلوتر است و وضعیت شرکت در پرقدرتترین شرایط ۱۱ سال گذشته آن است.

 

به گفته او بعد از به ثبات رسیدن تخفیفان و نت‌برگ در مسیر فعالیت دیگر خیال او از ادامه رشد این شرکت راحت شده و بنابراین مجدد تصمیم به مهاجرت گرفته است.

 

او دلیل دوم مهاجرت خود را شخصی به خاطر مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور عنوان می‌کند و توضیح می‌دهد: «واقعیت این است که از زاویه شخصی شرایط مملکت درسه- چهار سال گذشته و مخصوصا یک سال گذشته جوری شده و آدم را به جایی رسانده که دیگر جنگندگی صبح تا شب جواب نمی‌دهد و آدم احساس می‌کند در حال تحلیل رفتن است.»

 

او ادامه داد: « به خاطر همین در فضایی که برای من در حوزه کاری به وجود آمد تصمیم گرفتم خانواده را در الویت بگذارم و مسیر جدیدی را طی کنم.»

 

به باور او امید داشتن در فضای کسب‌وکار بسیار مهم است. او تاکید می‌کند اگر مدیر یا کارآفرینی امید به شرایط و بهبود شرایط داشته باشد می‌ایستد و می‌جنگد، اما وقتی می‌بیند شرایط به هیچ‌وجه تغییر نمی‌کند و کسی هم در راستای بهبود وضعیت قدمی بر نمی‌دارد، نبابراین رفتن را به ماندن ترجیح می‌دهد.

 

آنطور که او توضیح می‌دهد فعلا تصمیم ندارد در دوران مهاجرت رسمی که شروع کرده کسب‌وکار جدیدی راه‌اندازی کند و بیشتر می‌خواهد روی ترمیم سلامت روان و فیزیک خود که طی این چندسال تحت شدیدترین اضطراب‌ها واسترس‌ها بوده تمرکز کند تا وقتی ذهنش‌آزادتر شد وارد مرحله جدیدی از کسب‌وکارش در مهاجرت شود.

 

منبع: آی‌تی‌ایران

link

مطالب مرتبط

خبرها

مرکز نوآوری پلنت گزارش عملکرد خود را در سال ۱۴۰۲ منتشر کرد

شبکه نوآفرینی سرآمد با نام تجاری پلنت، در خرداد ماه ۱۳۹۸ با استقرار در کارخانه نوآوری آزادی راه‌اندازی شد. پلنت به عنوان مرکز نوآوری در صنعت بیمه نقش نقطه اتصال
شبکه نوآفرینی سرآمد با نام تجاری پلنت، در خرداد ماه ۱۳۹۸ با استقرار در کارخانه نوآوری…
دیوار

دیوار و شیپور باز هم تهدید شدند

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری بازار مسکن همراه نیستند و در صورت عدم همراهی، باید مانع فعالیت این دو سایت شد. به
اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری…
داتینرمزارزها و فین‌تک

در راستای توانمندسازی مالی صورت گرفت: ارائه طرح تسهیلاتی «پیش‌درآمد» بدون کارمزد

سومین طرح تسهیلاتی ویپاد، ترابانک پاسارگاد به نام «پیش‌درآمد» در راستای توانمندسازی مالی در دسترس عموم قرار گرفت. ویپاد پس از طرح تسهیلاتی «برآیند» با سقف پنجاه
سومین طرح تسهیلاتی ویپاد، ترابانک پاسارگاد به نام «پیش‌درآمد» در راستای توانمندسازی مالی در دسترس عموم قرار گرفت.…
تپسی

گزینه «عجله ندارم» هم از تپسی حذف شد

تپسی اعلام کرد گزینه «عجله ندارم» به ‌دستور قضایی از ابتدای هفته جاری از این تاکسی اینترنتی حذف شده است. پس از فشار سازمان تعزیرات حکومتی به اسنپ و تپسی در بهمن ماه
تپسی اعلام کرد گزینه «عجله ندارم» به ‌دستور قضایی از ابتدای هفته جاری از این تاکسی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳ دیدگاه. Leave new

  • کاری به شخص خانم دانشور ندارم و به صورت کلی میگویم،دیگر نباید فریب قهرمان سازی های دروغین از بنیانگذاران استارتاپی را خورد!اگر تجربه حضور در اکوسیستم استارتاپی ایران رو داشته باشید متوجه می شوید که این قهرمانان ساختگی در واقع انحصارگرایان مینیاتوری هستند،یعنی یک جور دیکتاتورهای قشنگ!شاید این مهاجرت های مدیران به باز شدن فضا و رشد نیروهای جوانی که دارند در فضای به ظاهر زیبا استارتاپی ایران مثله می شوند منجر شود.امیدوارم…

    پاسخ
  • “او تاکید می‌کند که تخفیفان در حال حاضر از تمام رقبا در این حوزه جلوتر است و وضعیت شرکت در پرقدرتترین شرایط ۱۱ سال گذشته آن است.” !!!!!!
    بله ایشون اومدن به پرقدت ترین زمان تخفیفان رسیدن و از همه هم جلو زدن و گفت دیدی من تونستم … حالا بذارم و برم
    قشنگ بود
    اگر مشکلی هست برای بالا ۹۰درصد پلت فرم های آنلاین هم این مشکل وجود داره ولی واسه کسی که از امید صحبت می کرد این صحبت ها و رفتار و گذاشتن و رفتن جور در نمیومد

    پاسخ
  • هلدینگ سرآوا سرمایه‌گذار بالادستی گروه دیجی‌کالا، گروه علی بابا، گروه پژواک، نوار، باهمتا، شیپور و هلدینگ هزاردستان است.

    گروه دیجی‌کالا خود شامل دیجی‌کالا، دیجی استایل و فیدیبو است. گروه علی‌بابا خود شامل علی‌بابا، جاباما و زورق است. هلدینگ هزاردستان خود شامل کافه‌بازار، دیوار و بلد است. گروه پژواک خود شامل فاینال تارگت، ادرو و ای‏‌نتوورک است. تخفیفان، الوپیک و چیلیوری نیز از جمله سکوهایی است که سرآوا در آن سرمایه گذاری کرده است.
    دوستان عزیز لطفا ساده نباشید. بادقت خط و ربط ها رو متوجه میشوید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم