یکتانت و دارت‌ادز، همکاران جدید کافه‌بازار در تبلیغات شدند

آژانس‌های تبلیغاتی یکتانت و دارت‌ادز به فهرست ارائه‌دهندگان تبلیغات در جستجو، تبلیغات در گشت‌وگذار بازار و سایر ظرفیت‌های تبلیغاتی بازار اضافه شدند.

 

مهدی خانی، مدیر فروش تبلیغات در بازار، با اعلام این خبر می‌گوید: « برای تسهیل ارتباط بین توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان با بازار، در تعامل با آژانس‌های یکتانت و دارت‌ادز، این دو آژانس به مجموعه همکاران بازار در زمینه تبلیغات اضافه شده‌اند. امیدواریم این همکاری سبب شود تا ظرفیت‌های موجود در سیستم تبلیغات در بازار نیازهای گروه‌های بیشتری از توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان را پوشش دهد.»

 

در سال‌های گذشته، آژانس‌های تپسل و دیما در زمینه تبلیغات با کافه بازار همکاری می کردند و به این ترتیب، با اضافه شدن دو آژانس جدید، شمار همکاران رسمی بازار در زمینه تبلیغات به ۴ آژانس رسیده است.

 

بازار همواره در جهت افزایش راه‌های تعامل با شرکای تجاری و توسعه‌دهندگان و بالا بردن سطح خدمات بازار گام برداشته و با همین رویکرد، گزینه‌های متفاوتی را برای استفاده از امکانات تبلیغاتی در بازار فراهم کرده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

فناپ

اسمایلینو گزارش «هوش مصنوعی زاینده برای مدیران عامل» را با حمایت فناپ منتشر کرد

اسمایلینو آموزش و ترویج علم را مأموریت اصلی مسئولیت اجتماعی خود قرار داده و در این راستا فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. ازجمله این فعالیت‌ها تدوین و تهیه گزارش “هوش…

رونمایی دیجی‌پی از سرویس‌های جدید مالی در همایش بانکداری نوین

دیجی‌پی، بزرگترین بستر هوشمند خدمات پرداخت و اعتبار در ایران، با حضور در همایش بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت، از سرویس‌های جدید این سوپراپلیکیشن مالی رونمایی می‌کند. 

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم