آپارات اسپرت پخش تبلیغات با هوش مصنوعی در فوتبال زنده را میسر کرد

برای اولین‌بار در کشور، در وبسایت کاربرمحور «آپارات اسپرت» با استفاده از هوش‌مصنوعی و پردازش تصویری، به صورت آنی و در لحظه، لوگوی تبلیغاتِ مورد نظر در دایره‌ میانی زمین به نمایش در می‌آید.

بر اساس این گزارش، فناوری مذکور به شکلی ویژه و کاملا طبیعی طراحی شده به طوری که با حضور یک یا چند بازیکن روی لوگو، تصویر با هم‌پوشانی مواجه می‌شود و تصویری واقعی به مخاطب ارایه می‌دهد و به واسطه درج هوشمند و ایجاد پرسپکتیو مناسب، کم‌ترین اختلالی در دیدِ مخاطب ایجاد نمی‌کند.

همچنین ورود و خروجِ لوگو به داخل زمین هم با حرکت دوربین هماهنگ شده و به محض خارج شدن از قابِ مدنظر، تبلیغات نیز محو می‌شود.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پیروزی زودکس در برابر اسنپ‌فود؛ شورای رقابت رویه‌های انحصارطلبانه را محکوم کرد

شرکت زودکس موفق شد رای ضدرقابتی علیه اسنپ‌فود از شورای رقابت دریافت کند. این رای به دلیل رفتارهای انحصارطلبانه اسنپ‌فود صادر شده و نقطه عطفی در مسیر رقابت سالم در…
خبرها

امیدواری محتاطانه سرمایه‌گذاران به مذاکرات تجاری آمریکا و چین؛ جنگ تعرفه‌ها در هاله‌ای از ابهام

سرمایه‌گذاران امیدوارند که مذاکرات تجاری ایالات متحده و چین بتواند از شدت جنگ تجاری میان دو اقتصاد بزرگ جهان بکاهد و بخشی از عدم قطعیتی را که بازارهای مالی را…
خبرها

شهادت مدیرعامل اینستاگرام در دادگاه ضد انحصار متا؛ اختلافات با زاکربرگ و نبرد سخت با تیک‌تاک فاش شد

در جریان دادگاه رسیدگی به پرونده ضد انحصار کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) علیه متا، آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، شهادت داد و جزئیات مهمی از تنش‌ها با مارک زاکربرگ، رقابت…
خبرها

سروش پلاس با تاک‌بک فارسی، دسترسی نابینایان به دنیای دیجیتال را تسهیل کرد

پیام‌رسان بومی سروش پلاس با معرفی و ارتقای قابلیت تاک‌بک فارسی، گامی مهم در جهت افزایش دسترسی‌پذیری دیجیتال برای کاربران نابینا و کم‌بینا برداشته است. این اقدام، تجربه استفاده از…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم