معامله تعهدی در بازارهای تومانی

معامله تعهدی تبدیل با ارائه اهرم ۳، فضای متفاوتی را پیشکش تریدرهای ایرانی کرد. با توجه به استقبال معامله‌گران صرافی تبدیل از قابلیت معامله تعهدی، این صرافی اهرم بازارهای خود را از ۳ به ۵ افزایش داد.

با این اقدام شگفت‌انگیز شما می‌توانید سودهای ۵ برابری را در بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال شکار کنید. البته این تمام ماجرا نیست؛ صرافی تبدیل پیشنهاد دیگری را نیز برای معامله‌گران در نظر گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید و در بازار ارزهای دیجیتال ایران، معامله به سبک صرافی‌های جهانی را تجربه کنید.

معامله تعهدی بیت کوین تتر

صرافی تبدیل با توجه به بازار ارزهای دیجیتال و شمار معامله‌گرانی که به دلیل نوسان کم بیت کوین از معامله در این بازار سر باز می‌زنند، پیشنهاد فوق‌العاده‌ای را در نظر گرفته است. از این پس در صرافی تبدیل می‌توانید از اهرم ویژه‌ای که برای بیت کوین- تتر در نظر گرفته شده است استفاده کنید.

صرافی تبدیل در معاملات تعهدی بیت کوین-تتر، اهرم ۱۰ را در اختیار شما قرار می‌دهد به این ترتیب اگر ۱۰ تتر برای معامله در نظر گرفته باشید، با اعتباری که از صرافی تبدیل دریافت می کنید، با ۱۰۰ تتر در این بازار معامله می‌کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید با فروش تعهدی (Short sell) بیت کوین با اهرم ۱۰ از ریزش قیمت نیز سودهای کلانی به دست بیاورید.

اهرم ۱۰ برای بیت کوین قابلیتی است که از سوی هیچ صرافی ایرانی دیگری در اختیار شما گذاشته نمی‌شود. بی‌شک تبدیل آماده است تا در بازار ارزهای دیجیتال تاریخ ساز باشد.

ارائه خدمات مالی در این سطح، فرصت‌های جدیدی را در اختیار معامله‌گر ایرانی قرار می‌دهد و او را از دسترسی به بازارهای خارجی بی‌نیاز می‌کند.

اهرم ۵ در بازار معاملات تومانی

صرافی تبدیل با در نظر گرفتن استقبال معامله‌گران از قابلیت معامله تعهدی، بازارهای تومانی زیر را با اهرم ۵ در اختیار کاربران قرار داده است:

  • تتر – تومان
  • فانتوم – تومان
  • بیت کوین – تومان
  • شیبا – تومان
  • دوج – تومان

اهرم ۵ در بازار تتر تومان با وجود نوسانات قیمت دلار سودهای سرشاری را برای معامله‌گران در پی دارد. برای اولین بار در ایران می‌توانید ۵ برابر تغییرات دلار سود کسب کنید.

معامله شورت در بازار تعهدی

اگر پس از تحلیل و بررسی نمودار به این نتیجه رسیده‌اید که قیمت ارز مورد نظر شما وارد روند نزولی می‌شود، می توانید با باز کردن موقعیت معامله تعهدی فروش یا همان شورت از روند نزولی سود کسب کنید.

در این حالت به عنوان مثال اگر انتظار دارید که بیت کوین در ادامه روند نزولی را در پیش بگیرد، می‌توانید بودجه‌ای که برای معامله در نظر دارید را به حساب تعهدی خود واریز کنید. در ادامه صرافی تبدیل با ارائه اهرم ۱۰، ۹ برابر موجود کیف پول تعهدی شما بیت کوین به شما اختصاص می‌دهد. شما می‌توانید با فروش این بیت کوین‌ها منتظر ریزش قیمت باشید. درصورتی که بازار موافق با شما حرکت کند، سود سرشاری نصیب شما می‌شود.

به عنوان مثال:

اگر قیمت بیت کوین در حال حاضر ۲۰ هزار دلار باشد و شما در انتظار بیت کوین ۱۰ هزار دلاری با ۱۰۰۰ دلار سرمایه از اهرم ۱۰ صرافی استفاده کنید، تبدیل ۰.۴۵ بیت کوین در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید این تعداد بیت کوین را به قیمت روز یعنی ۲۰ هزار دلار بفروشید و در ادامه با رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰ هزار دلار، ۰.۴۵ بیت کوین را خریداری کرده و اعتبار دریافتی را به صرافی بازگردانید. در این حالت شما ۰.۴۵ بیت کوین را با پرداخت ۴۵۰۰ دلار خریداری می‌کنید. سود شما از این معامله ۵۵۰۰ دلار است و ۱۰۰۰ دلاری که به عنوان وجه تضمین به حساب خود واریز کرده بودید نیز آزاد می‌شود.

فرصت استفاده از اهرم با قابلیت معامله تعهدی صرافی تبدیل

معامله در بازار پرنوسان ارز دیجیتال، فرصت‌های درخشانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. معامله تعهدی خدمت ارزشمندی است که به شما اجازه می‌دهد به بهترین شکل از تحلیل‌های خود استفاده کنید. با معامله تعهدی حتی بازار نزولی نیز سرشار از موقعیت‌های سرمایه‌گذاری متفاوت خواهد بود. همین امروز مطالعات خود را در مورد بازار تعهدی صرافی تبدیل شروع کنید و طعم معامله تعهدی را بچشید.

link

مطالب مرتبط

ایرانسل

آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، با حضور ایرانسل توسط رئیس‌جمهوری، برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی افتتاح شد. به گزارش روابط
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، با حضور ایرانسل توسط رئیس‌جمهوری، برای…
رمزارزها و فین‌تکنوبیتکس

واریز و برداشت دای (DAI) و یو اس دی (USDC) با کارمزد کمتر در نوبیتکس

امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI)  و یو اس دی سی (USDC) در شبکه آربیتروم و پالیگان، کارمزد نقل و انتقال این رمزارزها در نوبیتکس راه کاهش داد. شبکه آربیتروم
امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI)  و یو اس دی سی (USDC) در…
خبرها

معاون علمی و ‌فناوری رییس‌جمهور: کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست خبری خود اعلام کرد این دید غلطی است که برخی فضا را به گونه‌ای درست می‌کنند که حاکمیت به دنبال
روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست خبری خود اعلام کرد این…
اسنپ

اعلام نتایج طرح اسنپ برای کودکان مناطق کم‌برخوردار

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد. به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای
اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم