جایزه بزرگ بیت کوین در نوبیتکس

صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس در آخرین کمپین تبلیغاتی خود یک بیت کوین جایزه مشخص کرده است. در کمپین جایزه بزرگ بیت‌کوین، از کاربران بازار رمزارز دعوت شده که با دعوت دوستانشان به کمپین، در جایزه یک بیت کوین سهیم شوند.

نوبیتکس در این کمپین با شعار «هرچقدر “دوست” داری بیتکوین بگیر» از کاربران بازار ارزهای دیجیتال برای سهیم شدن در یک بیت کوین دعوت کرده، به این ترتیب که با ارسال کد معرفی یا همان کد ریفرال خودشان برای دوستان و نزدیکان، آنها از طریق این کد در نوبیتکس ثبت نام کنند. فرد معرفی‌کننده علاوه بر سهم بردن تا سقف ۳۰ درصد از کارمزدهای معاملات دوستش، در یک جایزه بزرگ یک بیت کوینی نیز شریک می‌شود.

هر کاربر با دعوت از دوستان خود برای ورود به بازار رمزارز و ثبت نام در نوبیتکس با کد معرف خود، سهم بیشتری از یک بیت کوین می‌برد. کاربری که کد معرف برای او ارسال شده کافی است که در سطح یک نوبیتکس ثبت نام کند که این کار در کمتر از پنج دقیقه امکانپذیر است. کاربران جدید نیز برای سهیم شدن در جایزه بزرگ بیت کوین و سهم بردن از کارمزد معاملات دوستانشان می‌توانند کد معرف یا ریفرال‌کد خودشان را بسازند و برای دوستانشان ارسال کنند.

کمپین جایزه بزرگ بیت کوین نوبیتکس از ۲۲ آبان آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

کاربران برای دریافت کد معرف نوبیتکس خود و ارسال آن برای دوستان، پس از ورود به حساب کاربری نوبیتکس، در منوی بالای صفحه روی گزینه دعوت از دوستان کلیک کنند و در سمت راست صفحه لینک دعوت را کپی کنند.

در صورتی که کاربری قصد دارد بخشی از کارمزد معاملات دوستش نیز به خود معامله‌کننده تعلق بگیرد می‌تواند در سمت چپ صفحه با تعیین درصد، روی گزینه ساخت کد دعوت کلیک کند و لینک را برای دوستش بفرستد. دریافت کد معرف از طریق اپلیکیشن نوبیتکس نیز امکانپذیر است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از اضافه شدن قابلیت استوری به اسنپ تا انتخابات اتحادیه

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۶۹ این پادکست، از برخورد تامین اجتماعی…
خبرها

نتایج نظرسنجی «چندین»: نسل جدید کارجویان از چه زاویه‌ای به چالش‌های کاری نگاه می‌کنند؟

چطور می‌توان نسل جدید کارجویان را شناخت و انتظارات آن‌ها از محیط کار را درک کرد؟ «چندین» با برگزاری یک نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه توسن در چهاردهمین نمایشگاه کار دانشگاه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم