خرید از دیجی‌کالا با استفاده از کالابرگ الکترونیکی امکان‌پذیر شد

بعد از جایگزینی کالابرگ الکترونیکی به جای یارانه نقدی به صورت اختیاری، اکنون دیجی‌کالا برای کسانی که کالابرگ‌ دارند این امکان را فراهم کرده که از سوپرمارکت بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور خرید کنند.

شیر، ماست، پنیر، قند و شکر، مرغ، تخم‌مرغ، گوشت قرمز منجمد، روغن، برنج، حبوبات و ماکارونی کالاهایی هستند که سرپرستان خانوار در سراسر ایران می‌توانند از سوپرمارکت دیجی‌کالا با کالابرگ الکترونیکی بخرند.

برای استفاده از گالابرگ، پس از ورود به اپلیکیشن یا سایت دیجی‌کالا باید به صفحه اختصاصی کالابرگ بروید. پس از این که محصولات سوپرمارکتی مورد نیازتان را انتخاب کرده و آدرس و زمان ارسال را مشخص کردید، باید کد احراز کالابرگ خود را ثبت کنید تا اعتبارتان به صورت حساب اضافه شود. کد ۸ رقمی احراز را از اپلیکیشن شبکه ملی اعتبار (شما) یا با وارد کردن کد دستوری *۵۰۰*۱۴۶۳# می‌توانید بگیرید. پس از آن و با نهایی کردن سفارش، کالاها را مقابل منزل یا در آدرسی که ثبت کرده‌اید دریافت می‌کنید.

ویژگی خرید کالابرگی از دیجی‌کالا این است که علاوه بر تخفیف کالابرگ، از میلیون‌ها تخفیف ویژه این فروشگاه آنلاین هم استفاده می‌کنید.

براساس قانون، سرپرستان خانوار که می خواهند با این کالابرگ‌ها از دیجی‌کالا خرید کنند باید حداقل ۲۰۰ هزار تومان از یارانه ۴۰۰ یا ۳۰۰ هزار تومانی خود را برای خرید کالابرگی اختصاص دهند.

تمام خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم، خانوارهای تحت‌پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) از این خرید کالابرگی می‌توانند استفاده کنند و در این طرح یارانه هر نفر ۱۲۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

link

مطالب مرتبط

دیجی‌کالا

اجرای AR روی جعبه‌های جدید دیجی‌کالا

طرح برنده مسابقه دیجی‌کالا پرایز روی جعبه‌های بسته‌بندی دیجی‌کالا همراه تکنولوژی واقعیت افزوده یا AR اجرا شد. ایران و سفر خودروهای دیجی کالا در سراسر کشور، موضوع
طرح برنده مسابقه دیجی‌کالا پرایز روی جعبه‌های بسته‌بندی دیجی‌کالا همراه تکنولوژی واقعیت افزوده یا AR اجرا…
دیجی‌کالا

حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال

در حراج سر ماه دیجی‌کالا با قیمت پارسال می‌توانید خرید کنید. این حراج از اول اردیبهشت آغاز شده و تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد و در آن کالاهای مختلف با تخفیف‌های ویژه ۵
در حراج سر ماه دیجی‌کالا با قیمت پارسال می‌توانید خرید کنید. این حراج از اول اردیبهشت…
دیجی‌کالا

همراه اول اعلام کرد مذاکره برای سرمایه‌گذاری در دیجی‌کالا در جریان است

روز گذشته بسیاری از رسانه‌های بورسی و کانال‌های تلگرامی اعلام کردند که سهام شرکت سرآوا در دیجی‌کالا به همراه اول فروخته شد. این خبر منجر به افزایش قیمت سهام همراه
روز گذشته بسیاری از رسانه‌های بورسی و کانال‌های تلگرامی اعلام کردند که سهام شرکت سرآوا در…
دیجی‌کالا

ماجرای فروش سهام سرآوا در دیجی‌کالا به همراه اول چه بود؟

صبح امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ خبری در رسانه‌های بورسی منتشر شد که سهام دیجی‌کالا به همراه اول فروخته شد. خبری که در رسانه‌ها به سرعت منتشر شد و هنوز هم ادامه دارد این
صبح امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ خبری در رسانه‌های بورسی منتشر شد که سهام دیجی‌کالا به همراه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم