شانزدهم اسفند در آپارات؛ پنل تخصصی رویداد InnoPos با حضور فعالان صنعت فین‌تک برگزار می‌شود

پنل تخصصی یکی از مهم‌ترین بخش‌های «رویداد نوآوری در کارت‌خوان‌های اندرویدی فناپ‌تک» است که با حضور جمعی از صاحب‌نظران و فعالان صنعت فین‌تک کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد و فناپ‌تک، این میزگرد تخصصی بخشی از رویداد «اینوپوز» است که مربوط به چالش نوآوری در خدمات کارتخوان‌های اندرویدی می‌شود.

«اینوپوز» توسط شرکت‌های فناپ‌تک و پرداخت الکترونیک پاسارگاد و با هدف شناسایی خدمات جدید قابل ارائه از طریق کارت‌خوان‌های بانکی در حال برگزاری است.

صادق فرامرزی (عضو هیات‌مدیره فدراسیون مشاوران و مدیریت ایران و عضو هیات‌مدیره نصر ایران)، سهیل نیکزاد (رییس هیات‌مدیره پلتفرم کیوسک و هم‌بنیانگذار انجمن بلاکچین ایران)، مهرداد حداد (مدیر امور فناوری‌های نوین بانک پاسارگاد)، رضا قربانی (هم‌بنیانگذار کارخانه نوآوری رسانه راهکار)، علیرضا زارعی (مدیر توسعه کسب‌وکار شرکت مگاپی)، مهرداد فاخر (مدیرعامل شرکت تیپاکس)، محمد صبری (عضو هیات‌علمی دانشگاه و‌ مدیرعامل شرکت دیبارایان) و رضا سمیع‌زاده (مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره هلدینگ فاخر) شرکت‌کنندگان در این پنل هستند.

قرار است در این رویداد درباره فرصت‌هایی که گسترش استفاده از کارت‌خوان‌های اندرویدی پیش‌روی کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌های ایرانی قرار داده است، گفتگو شود.

ایده‌پردازان، برنامه‌نویسان، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نرم‌افزاری، مخاطبان این رویداد هستند و می‌توانند بعد از برگزاری، پیشنهادهای خود را در وبسایت رسمی رویداد ثبت کنند.

این رویداد روز چهارشنبه ۱۶ اسفند جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۳ به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب‌سایت innoposchallenge.ir برای حضور در آن ثبت‌نام کنند.

link

مطالب مرتبط

فناپ

عرضه اوراق مرابحه فناپ‌زیرساخت در فرابورس ایران

فرابورس ایران از ﭘﺬﯾﺮه ﻧﻮﯾﺴﯽ اوراق ﻣﺮاﺑﺤﻪ جدید با نماد «فناپ زیرساخت ۰۷» خبر داد شرکت فرابورس ایران اعلام کرد ﭘﯿﺮو ﺻـﺪور ﻣﺠﻮز ﺷـﻤﺎره  ۱۲۲/۱۵۱۶۸۵
فرابورس ایران از ﭘﺬﯾﺮه ﻧﻮﯾﺴﯽ اوراق ﻣﺮاﺑﺤﻪ جدید با نماد «فناپ زیرساخت ۰۷» خبر داد شرکت…
فناپ

پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها توسط فناپ‌تلکام در اهواز اجرا می‌شود

فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر اهواز اجرا می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی شرکت فناپ‌تلکام،
فناپ‌تلکام در راستای نهضت جهادی فیبرنوری، ابرپروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر…
فناپ

گزارش «امنیت غذایی؛ تهدیدهای فردا، فرصت‌های امروز» توسط فناپ منتشر شد

گزارش آینده‌نگاری «امنیت‌ غذایی؛ تهدیدهای فردا، فرصت‌های امروز» با هدف تبیین کاربردی مساله ‌امنیت‌ غذایی و تاکید بر نقش ویژه‌ فناوری‌های دیجیتال، توسط فناپ
گزارش آینده‌نگاری «امنیت‌ غذایی؛ تهدیدهای فردا، فرصت‌های امروز» با هدف تبیین کاربردی مساله ‌امنیت‌ غذایی و…
فناپ

تامین مالی طرح «دانش‌مان اینترنت اشیا» بر سکوی اینوستوران قرار گرفت

سکوی مالی «اینوستوران» از شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی پاسارگاد، فرصت سرمایه‌گذاری در طرح «دانش‌مان اینترنت اشیا» را فراهم کرده است. به گزارش روابط‌عمومی و
سکوی مالی «اینوستوران» از شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی پاسارگاد، فرصت سرمایه‌گذاری در طرح «دانش‌مان اینترنت اشیا»…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم