گروه گلرنگ قصد دارد با «افود» وارد بازار سفارش آنلاین غذا شود

به گزارش سایت دیجیاتو، گروه گلرنگ قصد دارد با برند افود (oFood) وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شود.

گروه گلرنگ پیشتر در استارتاپ‌هایی نظیر تارا و اکالا و دارتیل سرمایه‌گذاری کرده است.

دیجی‌کالا نیز با دیجی‌کالاجت قصد ورود به بازار سفارش آنلاین غذا را داشت. با این حال تمرکز دیجی‌کالاجت بیشتر روی محصولات سوپرمارکتی بوده است.

گروه گلرنگ با سرمایه‌گذاری خود روی مجموعه افود می‌تواند رقیبی جدی برای اسنپ‌فود در بازار تلقی شود. سال‌هاست که اسنپ‌فود بدون رقیب جدی یکه‌تازی می‌کند.

هنوز خبر رسمی و جزییات بیشتری از مجموعه افود منتشر نشده ‌است. ظاهرا افود روی دارک‌کیچن و دارک استور (رستوران‌ها و سوپرمارکت‌هایی که فقط سفارش بیرون‌بر آنلاین دارند) تمرکز کرده ‌است.

link

مطالب مرتبط

ایرانسل

آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی

میزگرد «هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت» در جریان برگزاری سی و دومین کنفرانس بین‌المللی  مهندسی برق، برگزار شد و ایرانسل به بهره‌وری بیشتر از هوش مصنوعی در صنعت و
میزگرد «هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت» در جریان برگزاری سی و دومین کنفرانس بین‌المللی …
دیجی‌کالاگزارش و تحلیلویدیو

نخستین فروشگاه فیزیکی دیجی‌کالا در تهران افتتاح شد

غروبِ امروز بیست‌وهشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، دیجی‌کالا اولین فروشگاه حضوری یا «فروشگاه تجربه محور» خود را افتتاح کرد. مدیران دیجی‌کالا در مراسم معرفی این فروشگاه که
غروبِ امروز بیست‌وهشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، دیجی‌کالا اولین فروشگاه حضوری یا «فروشگاه تجربه محور» خود را…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از افتتاح فروشگاه فیزیکی دیجی‌کالا تا سرویس بین‌المللی گروه اسنپ

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۳ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
فیدیلیو

فیدیلیو، رقیب تازه نفس اسنپ فود از راه رسید

«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که به طور رسمی وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شده است. پیشتر گزارش‌هایی مبنی
«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه. Leave new

  • بسیار افتضاح. آبروی من را با نیاوردن سفارشم پیش مهمانم بردند. البته پول را برگرداندند ولی با آبروی رفته چه باید کرد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم