فروش ملک کارخانه نوآوری آزادی بدون نتیجه ماند

براساس آنچه در کدال منتشر شده، شرکت آما (مالک ملک کارخانه نوآوری آزادی) اعلام کرد که مزایده این ملک در تاریخ ۱۶ آبان ۱۴۰۲ هیچ خریدار و شرکت‌کننده‌ای نداشته است.

در اطلاعیه آما روی کدال آمده است: با عنایت به آگهی مزایده فروش عرصه و عیان و تاسـیسات کارخانه آما یک در تاریخ ۲۳ مهر ۱۴۰۲ و اتمام مهلت ارایه پاکات پیشنهادی تا تاریخ ۱۵ آبان ۱۴۰۲ به استحضار می‌رساند هیچ پاکت پیشنهاد قیمتی دریافت نگردید و مزایده فوق بدون نتیجه به پایان رسید.

بر مبنای بیانیه‌ای که پنج‌شنبه یازدهم آبان ۱۴۰۲ شرکت هم‌آوا منتشر کرد، شرکت آما، مالک ملک «کارخانه نوآوری آزادی» فرجه سی روزه برای تخلیه این مکان را به مستاجران آن داده است. کارخانه نوآوری باید در تاریخ ۸ آذر ۱۴۰۲ به صورت کامل تخلیه شود، در غیر این صورت این مکان با حضور ضابطان قضایی و توسط یگان ویژه نیروی انتظامی تخلیه خواهد شد.

یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲، مهدی عظیمیان، مدیر کارخانه نوآوری آزادی در واکنش به بیانیه منتشر شده مبنی بر تعطیلی و تخلیه این کارخانه گفت: «خیر تخلیه نمی‌شود و ما برای ادامه حیات کارخانه با مالک در حال رایزنی هستیم.» او گفت: «اگر دوستان این بیانیه و حواشی را رقم نمی‌زدند تا یکی دو هفته آینده یک خبر خوش را برای اکوسیستم علم و فناوری اعلام می‌کردیم.»

فرزین فردیس، مدیرعامل سرآوا با انتشار ویدیویی ضمن تشکر از تمامی دغدغه‌مندان تاکید کرد: «در خصوص وضعیت کارخانه نوآوری آزادی، ما تابع تصمیم آما‌ (مالک) و قانون هستیم.»

فردیس پیشتر درباره مذاکره با شرکت آما به استارتاپ ۳۶۰ گفت: «از انتهای سال گذشته بنا به صلاح‌دید معاونت علمی ما مذاکره را ادامه ندادیم و قرار بر این شد که دوستان پارک مذاکره را ادامه دهند و آن‌ها هم تلاش زیادی در ماه‌های اول سال داشتند، برای آن که بتوانند به نتیجه برسانند و چندین بار در جلسات و گفتگو اعلام کردند که مذاکرات پیشرفت خوبی داشته است.»

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

دیجی‌پی، اسپانسر کتاب مدیریت مالی شخصی برای نوجوانان شد

دیجی‌پی، بستر هوشمند انواع خدمات پرداخت و اعتبار، در راستای مسئولیت اجتماعی خود به منظور بالا بردن سواد مالی نوجوانان و دسترس‌پذیر کردن آموزش‌های مالی، اسپانسر تدوین و انتشار کتاب…
خبرها

هرلایف با قابلیت‌های جدید «کلینیک» و «فروشگاه» وارد مرحله‌ای نوین از خدمات سلامت دیجیتال شد

اپلیکیشن هرلایف، که ابتدا به عنوان یک ابزار ردیابی قاعدگی برای بانوان عرضه شده بود، حالا با افزودن دو قابلیت جدید «کلینیک» و «فروشگاه» به پلتفرم خود، در حال تبدیل…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم