برگزاری رویداد بازی‌های دیجیتال توسط آکادمی ایرانسل

آکادمی ایرانسل با هدف بررسی ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو در زیست‌بوم بازی‌های دیجیتال، رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال را برگزار می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال با حضور فعالان صنعت گیم و گیمرهای برتر، روزهای ۱۳ و ۱۴ بهمن ۱۴۰۱، در محل آکادمی ایرانسل واقع در ایستگاه نوآوری شریف برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این رویداد، بررسی زیست بوم بازی‌های دیجیتال کشور با نگاه به «تکنولوژی‌های تحول‌گرا و تاثیرگذار در حوزه گیم»، «بازی‌سازی»، «طراحی و نقش فناوری در حوزه گیم»، «شبکه‌سازی و شناسایی ظرفیت‌های فردی و تیمی در راستای هم‌افزایی»، «آموزش و یادگیری کسب درآمد در پلتفرم داخلی»، «آموزش و یادگیری در گرایش‌های مختلف صنعت بازی»، «شناسایی فرصت‌های کسب و کار و اشتغال‌زایی»، «توسعه کسب و کارها و پلتفرم‌ها» و «بررسی گیم بین المللی و تکنولوژی‌های کاربردی آن و مقایسه با پلتفرم‌های داخلی» است.

رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال، محورهایی از جمله «نقش فناوری‌های تحول‌گرا در دنیای گیم»، «تأثیر گیم بر پیشرفت فناوری» و «مهارت‌های طراحی و بازی‌سازی و کسب درآمد از گیم» را شامل می‌شود و گروه مخاطبان آن، سازندگان بازی، گیمرها، استریمرها، رسانه‌های بازی، سازمان‌ها و افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این زمینه‌اند.

در این رویداد، دو پنل تخصصی با حضور کارشناسان و فعالان زیست‌بوم فناوری، با موضوع «چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو» و «انتقال تجربه عملی و کاربردی» نیز برگزار می‌شود. بازدید از نمایشگاه تجهیزات با حضور فعالان کسب‌وکار، از دیگر بخش‌های این رویداد است. همچنین در انتهای رویداد، گیمرها به صورت انفرادی و تیمی به رقابت می‌پردازند و به نفرات برتر، جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

این رویداد به صورت حضوری در روزهای ۱۳ و ۱۴ بهمن ۱۴۰۱، در آکادمی ایرانسل واقع در ایستگاه نوآوری شریف برگزار و به صورت آنلاین از ساعت ۹ تا ۱۷، از تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل پخش می‌شود.

ثبت‌نام در رویداد بازی‌های دیجیتال از طریق وب‌سایت آکادمی ایرانسل به نشانی b2n.ir/f31726 امکان‌پذیر است و علاقه‌مندان برای دسترسی به جزئیات بیشتر دوره‌ها می‌توانند با پشتیبانی آکادمی ایرانسل به شماره ۰۹۳۰۲۰۲۰۲۰۰ تماس بگیرند.

مجموعه ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور، با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شده است.

چشم‌انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله بخش‌های اصلی آن هستند.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌ نسل پنج در ایران، با راه‌اندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، خلق ارزش کند.

link

مطالب مرتبط

ایرانسل

آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی

میزگرد «هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت» در جریان برگزاری سی و دومین کنفرانس بین‌المللی  مهندسی برق، برگزار شد و ایرانسل به بهره‌وری بیشتر از هوش مصنوعی در صنعت و
میزگرد «هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت» در جریان برگزاری سی و دومین کنفرانس بین‌المللی …
دیجی‌کالاگزارش و تحلیلویدیو

نخستین فروشگاه فیزیکی دیجی‌کالا در تهران افتتاح شد

غروبِ امروز بیست‌وهشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، دیجی‌کالا اولین فروشگاه حضوری یا «فروشگاه تجربه محور» خود را افتتاح کرد. مدیران دیجی‌کالا در مراسم معرفی این فروشگاه که
غروبِ امروز بیست‌وهشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، دیجی‌کالا اولین فروشگاه حضوری یا «فروشگاه تجربه محور» خود را…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از افتتاح فروشگاه فیزیکی دیجی‌کالا تا سرویس بین‌المللی گروه اسنپ

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۳ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
فیدیلیو

فیدیلیو، رقیب تازه نفس اسنپ فود از راه رسید

«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که به طور رسمی وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شده است. پیشتر گزارش‌هایی مبنی
«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم