علی‌بابا اعلام کرد: رکورد هر ثانیه یک خدمت گردشگری

شرکت سفرهای علی‌بابا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد روز گذشته، هشتم اسفند ماه ۱۴۰۰ از رکورد هر ثانیه یک خدمت گردشگری عبور کرده است.

 

در شرایطی که به نظر می‌رسد بسیاری از مردم همچنان به دلیل شرایط موجود به رفتار سفر خود در گذشته بازنگشته‌اند، شرکت سفرهای علی‌بابا اعلام کرد که در روز گذشته با فروش ۱.۳۴ خدمت گردشگری در هر ثانیه، به یکی از اهداف بلندمدت خود دست یافته است.

 

مجید حسینی نژاد، بنیان‌گذار و مدیرعامل علی‌بابا دراین‌باره می‌گوید: «ما پس از گذراندن سال ۹۹ و عبور از بحران کرونا، در ابتدای سال مهم‌ترین هدف خود در سازمان را فراهم آوردن زیرساخت برای فروش یک خدمت در هر ثانیه تبیین کردیم. در این مسیر بیش از هزار نفر در طول سال و در واحدهای مختلف سازمان تلاش کردند تا هر یک به اهداف تعیین‌شده برسند که برآیندش شد چیزی که در ابتدای سال بسیار سخت‌گیرانه هدف‌گذاری شده بود.»

 

وی افزود: «این یک روز تاریخی برای علی‌بابا و حتی در صنعت گردشگری کشور است. شعار ما «توانمندسازی جامعه برای تجربه شایسته سفر» است و خوشحالیم که امروز علاوه بر جابجایی این رکورد که بخش اول این شعار را پوشش می‌دهد، در این هفت سال به‌عنوان رهبر بازار، به کیفیت در تجربه سفر تأکید کرده‌ایم تا جایی که امروز انتظارات مردم به طرز چشمگیری از ارائه خدمات در این صنعت بالا رفته است. از همه همکارانمان در تمامی این سال‌ها که در حصول این دستاورد بزرگ نقش داشتند تشکر می‌کنم و شک ندارم با بهتر شدن شرایط کرونا، به‌زودی اهداف بزرگتری را نشانه خواهیم گرفت.»

 

طبق آمار، در این روز بیش از ۱۱۶ هزار خدمت گردشگری در علی‌بابا به ثبت رسیده است. در این میان به دلیل همپوشانی با روز پیش‌فروش بلیط قطار برای تعطیلات نوروز، این محصول نقشی جدی در این رکورد روزانه را به خود اختصاص داده است. پرواز داخلی، هتل داخلی، پرواز خارجی، اتوبوس، هتل خارجی و تور در رتبه‌های بعدی تعداد فروش در این روز خاص قرار داشته‌اند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از افتتاح فروشگاه فیزیکی دیجی‌کالا تا سرویس بین‌المللی گروه اسنپ

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۳ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
فیدیلیو

فیدیلیو، رقیب تازه نفس اسنپ فود از راه رسید

«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که به طور رسمی وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شده است. پیشتر گزارش‌هایی مبنی
«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که…
دیوار

مراسم روز جهانی دسترس پذیری توسط دیوار برگزار شد

پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسمی به مناسبت «روز جهانی آگاهی از دسترس‌پذیری» توسط دیوار برگزار شد. حسام آرمندهی، هم‌موسس دیوار و کافه‌بازار در این
پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسمی به مناسبت «روز جهانی آگاهی از دسترس‌پذیری» توسط…
اسنپ

اسنپ دکتر سرویس بین الملل خود را معرفی کرد

اسنپ‌دکتر سرویس خارج از مرزهای خود را با نام «اسنپ‌کلینیک» معرفی کرد. این سرویس که هنوز به طور رسمی کار خود را آغاز نکرده، مختص ایرانیان خارج از کشور طراحی شده و نرخ
اسنپ‌دکتر سرویس خارج از مرزهای خود را با نام «اسنپ‌کلینیک» معرفی کرد. این سرویس که هنوز…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم