تپسی به سهامداران خود تخفیف سفر و خدمات VIP ارایه می‌دهد

تپسی در تازه‌ترین اقدام خود، از ارایه خدمات ویژه به سهام‌دارانش خبر داد. این خدمات، در فاز اول شامل تخفیف‌های دوره‌ای برای‌ استفاده از سرویس‌های تپسی و دریافت خدمات VIP پشتیبانی خواهد بود.

 

سهام‌داران تپسی برای دریافت این تسهیلات ویژه می‌توانند به بخش امور سهام وب‌سایت تپسی به آدرس https://investors.tapsi.ir مراجعه و در بخش «خدمات ویژه تپسی برای سهام‌داران» ثبت‌نام کنند.

 

با ثبت نام در این بخش، تپسی به صورت دوره‌ای تخفیف‌هایی را در اختیار سهام‌داران قرار داده و همچنین در صورتی که سهام‌دار از اپلیکیشن تپسی استفاده کند، خدماتی مشابه یک کاربر VIP دریافت خواهد کرد. کاربر VIP تپسی، در باشگاه مشتریان این شرکت در بالاترین سطح قرار گرفته و متنوع‌ترین تخفیف‌ها از برندهای مختلف را دریافت خواهد کرد. همچنین یک کاربر VIP، حین تماس با پشتیبانی این شرکت، در صف انتظار قرار نگرفته و زیر ۱۰ ثانیه به کارشناس پشتیبانی متصل خواهد شد.

 

به گفته روابط عمومی تپسی، در فاز دوم ارایه تسهیلات به سهام‌داران، خدمات دیگری شامل دریافت تخفیف از سایر سرویس‌های تپسی، امکان ارتباط مستقیم با مدیران شرکت، بازدید سهام‌داران از شرکت، حضور در جلسات همفکری با سهام‌داران و موارد دیگر نیز به سهام‌داران این شرکت ارایه خواهد شد.

 

link

مطالب مرتبط

ایرانسل

آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی

میزگرد «هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت» در جریان برگزاری سی و دومین کنفرانس بین‌المللی  مهندسی برق، برگزار شد و ایرانسل به بهره‌وری بیشتر از هوش مصنوعی در صنعت و
میزگرد «هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت» در جریان برگزاری سی و دومین کنفرانس بین‌المللی …
دیجی‌کالاگزارش و تحلیلویدیو

نخستین فروشگاه فیزیکی دیجی‌کالا در تهران افتتاح شد

غروبِ امروز بیست‌وهشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، دیجی‌کالا اولین فروشگاه حضوری یا «فروشگاه تجربه محور» خود را افتتاح کرد. مدیران دیجی‌کالا در مراسم معرفی این فروشگاه که
غروبِ امروز بیست‌وهشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، دیجی‌کالا اولین فروشگاه حضوری یا «فروشگاه تجربه محور» خود را…
خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از افتتاح فروشگاه فیزیکی دیجی‌کالا تا سرویس بین‌المللی گروه اسنپ

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۴۳ این پادکست، از
پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته…
فیدیلیو

فیدیلیو، رقیب تازه نفس اسنپ فود از راه رسید

«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که به طور رسمی وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شده است. پیشتر گزارش‌هایی مبنی
«فیدیلیو» که یک پلتفرم پرسابقه‌ی راهنما و نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌هاست، اعلام کرد که…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم