ظرفیت‌های ارتباطی و تبلیغی ایرانسل برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد

ایرانسل در فاصلۀ باقی‌مانده تا انتخابات ریاست جمهوری، ظرفیت‌های تبلیغی و حمایتی، از جمله بستر تلویزیون اینترنتی لنز و بستر تبلیغات پیامکی را در اختیار کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری قرار می‌دهد.

 

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی و با هدف ایجاد دسترسی همگانی به برنامه‌های تبلیغی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، ظرفیت‌های ارتباطی و تبلیغی خود را در اختیار فضای انتخاباتی کشور قرار می‌دهد.

 

از مهم‌ترین پلتفرم‌های قابل استفادۀ ایرانسل برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، «تلویزیون اینترنتی لنز» است که با بیش از ۶ میلیون کاربر ثبت‌نام شده و قابلیت پخش زندۀ رویدادها، می‌تواند میزبان پخش زندۀ سخنرانی‌ها و مراسم باشد. همچنین پخش‌های ویژۀ استانی، ایجاد شبکه‌های اختصاصی تبلیغاتی، ساخت و پخش برنامه‌های تخصصی مجری‌محور و مناظره‌محور، از جمله قابلیت‌های دیگر تلویزیون اینترنتی لنز در ایام انتخابات است.

 

ایرانسل همچنین با پلتفرم تبلیغاتی «یلوادوایز (Y’ello Adwise)» که به شبکۀ گستردۀ مشترکان دسترسی دارد، قادر است از طریق روش‌های اختصاصی این اپراتور مانند ارسال پیامک انبوه و یا استفاده از اَبَراپلیکیشن «ایرانسل‌من»، پیام کاندیداهای محترم را به کاربران ارسال کرده و نیز لینک مربوط به صفحات اجتماعی و یا وب‌سایت‌های ستادهای انتخاباتی را برای کاربران ارسال کند.

 

همچنین پلفترم آهنگ‌پیشواز اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، این امکان را در اختیار ستادهای انتخاباتی کاندیدهای محترم قرار می‌دهد تا پیام‌ها و صحبت‌های‌شان را به عنوان آهنگ‌پیشواز خط تلفن‌همراه خود قرار دهند.

 

جزئیات دقیق این ظرفیت‌های ارتباطی و تبلیغی، به اطلاع ستادهای انتخاباتی کاندیداهای محترم رسیده و اولین اپراتور ارائه دهندۀ نسل پنج تلفن‌همراه در ایران، آمادۀ همکاری با ستادها در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی است.

link

مطالب مرتبط

خبرها

مرکز نوآوری پلنت گزارش عملکرد خود را در سال ۱۴۰۲ منتشر کرد

شبکه نوآفرینی سرآمد با نام تجاری پلنت، در خرداد ماه ۱۳۹۸ با استقرار در کارخانه نوآوری آزادی راه‌اندازی شد. پلنت به عنوان مرکز نوآوری در صنعت بیمه نقش نقطه اتصال
شبکه نوآفرینی سرآمد با نام تجاری پلنت، در خرداد ماه ۱۳۹۸ با استقرار در کارخانه نوآوری…
دیوار

دیوار و شیپور باز هم تهدید شدند

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری بازار مسکن همراه نیستند و در صورت عدم همراهی، باید مانع فعالیت این دو سایت شد. به
اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد دیوار و شیپور با طرح مقابله با سوداگری…
داتینرمزارزها و فین‌تک

در راستای توانمندسازی مالی صورت گرفت: ارائه طرح تسهیلاتی «پیش‌درآمد» بدون کارمزد

سومین طرح تسهیلاتی ویپاد، ترابانک پاسارگاد به نام «پیش‌درآمد» در راستای توانمندسازی مالی در دسترس عموم قرار گرفت. ویپاد پس از طرح تسهیلاتی «برآیند» با سقف پنجاه
سومین طرح تسهیلاتی ویپاد، ترابانک پاسارگاد به نام «پیش‌درآمد» در راستای توانمندسازی مالی در دسترس عموم قرار گرفت.…
تپسی

گزینه «عجله ندارم» هم از تپسی حذف شد

تپسی اعلام کرد گزینه «عجله ندارم» به ‌دستور قضایی از ابتدای هفته جاری از این تاکسی اینترنتی حذف شده است. پس از فشار سازمان تعزیرات حکومتی به اسنپ و تپسی در بهمن ماه
تپسی اعلام کرد گزینه «عجله ندارم» به ‌دستور قضایی از ابتدای هفته جاری از این تاکسی…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم